Значимість становлення самоконтролю та саморегуляції суб’єктів навчання

Ескіз недоступний

Дата

2022-10-12

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Полтавський державний медичний університет

Анотація

Здобутки майбутньої професійної діяльності залежать від уміння суб’єкта навчання самостійно організовувати власну траєкторію навчання. Одним із значущих механізмів, який сприяє досягненню якісних результатів у навчанні є уміння критично оцінювати власну траєкторію навчання, знаходити пробіли, проводити аналіз причин їх виникнення і вносити корективи. Самоконтроль – усвідомлена регуляція людиною своєї поведінки та діяльності для забезпечення відповідності їх результатів поставленим цілям, вимогам, нормам, правилам тощо [4, с. 296]. Вищезазначене висуває проблему формування вмінь самоконтролю і саморегуляції навчальної діяльності у здобувачів вищої освіти медичних ЗВО України.

Опис

Ключові слова

навчання, самоконтроль, саморегуляція

Бібліографічний опис

Гончарова Є. Є. Значимість становлення самоконтролю та саморегуляції суб’єктів навчання / Є. Є. Гончарова, С. М. Ефендієва, К. Г. Гаврильєва // Сучасні проблеми вивчення медико-екологічних аспектів здоров’я людини : матеріали наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, Полтава, 11–12 жовтня 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 15–17.