Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20553
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогиня, Лариса Вікторівна-
dc.date.accessioned2023-04-11T07:38:32Z-
dc.date.available2023-04-11T07:38:32Z-
dc.date.issued2023-03-22-
dc.identifier.citationБогиня Л. В. Репрезентація лексико-граматичного матеріалу з української мови як іноземної засобами візуалізації / Л. В. Богиня // Мова і міжкультурна комунікація: теорія та практика : зб. матеріалів IV Всеукр. наук.-практ. конф., 16–17 лютого 2023 р. – Полтава: ПДМУ, 2023. – С. 255–258.uk_UA
dc.identifier.issn008 : 316.74-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20553-
dc.description.abstractУ педагогічній практиці останніх років використання візуальних засобів є освітньою тенденцією, яка має значну когорту прихильників. Візуалізація навчального контенту – інноваційний напрям, що уможливлює оптимізацію й інтенсифікацію освітнього процесу, активну співпрацю викладачів і здобувачів освіти. Актуальність і ефективність упровадження в навчальний процес, зокрема за умови дистанційного навчання, різних форм візуалізації підтверджується науковими дослідженнями й практикою викладання [1, 2, 3]. У методиці викладання української мови як іноземної візуалізація є однією з найефективніших освітніх технологій.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectвізуалізаціяuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectукраїнська мова як іноземнаuk_UA
dc.titleРепрезентація лексико-граматичного матеріалу з української мови як іноземної засобами візуалізаціїuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Навчально-науковий центр з підготовки іноземних громадян

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Reprezentasiya.pdf488,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.