Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20554
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВладимирова, Валентина Іванівна-
dc.date.accessioned2023-04-11T07:43:19Z-
dc.date.available2023-04-11T07:43:19Z-
dc.date.issued2023-03-
dc.identifier.citationВладимирова В. І. Формування театралізації як педагогічної технології в немовному закладі вищої освіти / В. І. Владимирова // Мова і міжкультурна комунікація: теорія та практика : матеріали ІV Всеукр. наук.-практ. онлайн конф., м. Полтава, ПДАУ, 22 березня 2023 р. – Полтава, 2023. – С. 261–265.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20554-
dc.description.abstractСаме освітні установи формують культуру почуттів, виховують почуття міри та смаку та інші здібності, необхідні для успіху людини у будь-якій сфері діяльності. Для виконання поставлених завдань вищим навчальним закладам необхідно використовувати існуючі форми навчання та шукати нові форми, методи та засоби, які успішно поєднували навчання та творчість. Одним із таких засобів виступає театралізація, представлена як інтегрована педагогічна технологія навчання, динамічна та варіативна організація навчально-виховного процесу, спрямована на навчання, розвиток здібностей студента щодо будь-якого предмета, а іноземної мови особливо. Сучасний освітній процес спрямований на розвиток творчої особистості, на створення умов для гармонійного розвитку морально активної особистості, звідси заклади вищої освіти розробляють програми навчання на основі діяльнісного, особистісно-діяльнісного та компетентнісного підходів, тим самим поєднуючи пізнання та почуття в процесі навчання студентів, одночасно використовуючи міждисциплінарний. Естетичне виховання здатне компенсувати дефіцит емоційності загальнонаукової освіти. У зв'язку з цим на будь-яких етапах навчання міждисциплінарним предметам, і тим більше при вивченні іноземної мови, повинна посилюватися увага до театралізації як до «комплексної системи використання всіх засобів вираження», тим самим роблячи театралізацію педагогічною категорією, а саме педагогічною технологією.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський державний аграрний університетuk_UA
dc.subjectтеатралізаціяuk_UA
dc.subjectпедагогічні технологіїuk_UA
dc.subjectтехнології навчанняuk_UA
dc.subjectтеатральна педагогікаuk_UA
dc.subjectрольові ігриuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectдіяльністьuk_UA
dc.titleФормування театралізації як педагогічної технології в немовному закладі вищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc81 : 008 : 316.74 М 74uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vladymyrova_VI_Formuvannya_teatralizatsiyi_yak_pedahohichnoyi_tekhnolohiyi.pdf1,38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.