Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20572
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетров, Євген Євгенович-
dc.contributor.authorЧекаліна, Наталія Ігорівна-
dc.contributor.authorІваницька, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorСакевич, Вікторія Дмитрівна-
dc.contributor.authorБорисова, Зінаїда Олексіївна-
dc.contributor.authorPetrov, Ye. Ye.-
dc.contributor.authorChekalina, N. I.-
dc.contributor.authorIvanytskaya, T. A.-
dc.contributor.authorSakevych, V. D-
dc.contributor.authorBorysova, Z. O.-
dc.date.accessioned2023-04-12T11:28:32Z-
dc.date.available2023-04-12T11:28:32Z-
dc.date.issued2023-03-
dc.identifier.citationСимуляційне навчання як важлива складова навчального процесу майбутніх клініцистів та їхні «взаємини» з роботою «біля ліжка хворого» / Є. Є. Петров, Н. І. Чекаліна, Т. А. Іваницька, В. Д. Сакевич, З. О. Борисова // Медична освіта за новими стандартами: виклики та інтеграція в міжнародний освітній простір : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 30 березня 2023 р. – Полтава, 2023. – С. 193–194.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20572-
dc.description.abstractПротягом уже тривалого періоду часу традиційно провідна роль у підготовці майбутнього лікаря-клініциста надається «класичній» роботі «біля ліжка хворого». Але нині постало багато питань, які вирішити дуже складно, а іноді – й неможливо без пошуку новітніх технологій навчання. Серед останніх особливо треба виокремити симуляційне навчання. Симуляція – це імітація, моделювання, реалістичне відтворення процесу. Симуляція в медичній освіті – це сучасна технологія навчання й оцінки практичних навичок, умінь і знань, що заснована на реалістичному моделюванні, імітації клінічної ситуації або окремої фізіологічної системи з використанням біологічних, механічних, електронних і віртуальних (комп’ютерних) моделей. Симуляційне навчання «набирає оберти» останніми роками. І на те є певні причини. Адже традиційна «класична» система медичного навчання, за спостереженнями науковців, не лише не забезпечує засвоєння специфічних практичних навичок, у тому числі щодо роботи з медичною технікою, а й не готує до роботи в команді, алгоритмізації дій при веденні пацієнта в умовах часових обмежень.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університет м.Полтава, Українаuk_UA
dc.subjectсимуляційне навчанняuk_UA
dc.subjectновітні технологіїuk_UA
dc.subjectлікар-клініцистuk_UA
dc.titleСимуляційне навчання як важлива складова навчального процесу майбутніх клініцистів та їхні «взаємини» з роботою «біля ліжка хворого»uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc378.001.1uk_UA
Розташовується у зібраннях:Медична освіта за новими стандартами: виклики та інтеграція в міжнародний освітній простір
Наукові праці. Кафедра пропедевтики внутрішньої медицини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Symuliatsiine_navchannia_yak_vazhlyva_skladova_navchalnoho_protsesu.pdf2,29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.