Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20572
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Петров, Євген Євгенович | - |
dc.contributor.author | Чекаліна, Наталія Ігорівна | - |
dc.contributor.author | Іваницька, Тетяна Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Сакевич, Вікторія Дмитрівна | - |
dc.contributor.author | Борисова, Зінаїда Олексіївна | - |
dc.contributor.author | Petrov, Ye. Ye. | - |
dc.contributor.author | Chekalina, N. I. | - |
dc.contributor.author | Ivanytskaya, T. A. | - |
dc.contributor.author | Sakevych, V. D | - |
dc.contributor.author | Borysova, Z. O. | - |
dc.date.accessioned | 2023-04-12T11:28:32Z | - |
dc.date.available | 2023-04-12T11:28:32Z | - |
dc.date.issued | 2023-03 | - |
dc.identifier.citation | Симуляційне навчання як важлива складова навчального процесу майбутніх клініцистів та їхні «взаємини» з роботою «біля ліжка хворого» / Є. Є. Петров, Н. І. Чекаліна, Т. А. Іваницька, В. Д. Сакевич, З. О. Борисова // Медична освіта за новими стандартами: виклики та інтеграція в міжнародний освітній простір : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 30 березня 2023 р. – Полтава, 2023. – С. 193–194. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20572 | - |
dc.description.abstract | Протягом уже тривалого періоду часу традиційно провідна роль у підготовці майбутнього лікаря-клініциста надається «класичній» роботі «біля ліжка хворого». Але нині постало багато питань, які вирішити дуже складно, а іноді – й неможливо без пошуку новітніх технологій навчання. Серед останніх особливо треба виокремити симуляційне навчання. Симуляція – це імітація, моделювання, реалістичне відтворення процесу. Симуляція в медичній освіті – це сучасна технологія навчання й оцінки практичних навичок, умінь і знань, що заснована на реалістичному моделюванні, імітації клінічної ситуації або окремої фізіологічної системи з використанням біологічних, механічних, електронних і віртуальних (комп’ютерних) моделей. Симуляційне навчання «набирає оберти» останніми роками. І на те є певні причини. Адже традиційна «класична» система медичного навчання, за спостереженнями науковців, не лише не забезпечує засвоєння специфічних практичних навичок, у тому числі щодо роботи з медичною технікою, а й не готує до роботи в команді, алгоритмізації дій при веденні пацієнта в умовах часових обмежень. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Полтавський державний медичний університет м.Полтава, Україна | uk_UA |
dc.subject | симуляційне навчання | uk_UA |
dc.subject | новітні технології | uk_UA |
dc.subject | лікар-клініцист | uk_UA |
dc.title | Симуляційне навчання як важлива складова навчального процесу майбутніх клініцистів та їхні «взаємини» з роботою «біля ліжка хворого» | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.subject.udc | 378.001.1 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Медична освіта за новими стандартами: виклики та інтеграція в міжнародний освітній простір Наукові праці. Кафедра пропедевтики внутрішньої медицини |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Symuliatsiine_navchannia_yak_vazhlyva_skladova_navchalnoho_protsesu.pdf | 2,29 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.