Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20575
Назва: Порівняльний аналіз показників медіаграмотності здобувачів вищої медичної освіти з повною середньою і базовою медичною передвищою освітою: чи є суттєва різниця?
Автори: Казаков, Юрій Михайлович
Іваницька, Тетяна Анатоліївна
Петров, Євген Євгенович
Кузьменко, Наталія Валентинівна
Сакевич, Вікторія Дмитрівна
Kazakov, Yu. M.
Ivanytska, T. A.
Petrov, Ye. Ye.
Kuzmenko, N. V.
Sakevych, V. D.
Дата публікації: 30-бер-2023
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Порівняльний аналіз показників медіаграмотності здобувачів вищої медичної освіти з повною середньою і базовою медичною передвищою освітою: чи є суттєва різниця? / Ю. М. Казаков, Т. А. Іваницька, Є. Є. Петров, Н. В. Кузьменко, В. Д. Сакевич // Медична освіта за новими стандартами: виклики та інтеграція в міжнародний освітній простір : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 30 березня 2023 р. – Полтава, 2023. – С. 87–88.
Короткий огляд (реферат): Висвітлено основні складові медіакомпетентності й медіаграмотності, проведено порівняльний аналіз рівня медіаграмотності й оволодіння навичками медіаграмотності серед здобувачів вищої медичної освіти 3-4 курсів залежно від їхньої попередньої освіти (повна загальна середня освіта або фахова передвища освіта) шляхом анкетування.
The article highlights the main components of media competence and media literacy. The article presents a comparative analysis of the level of media literacy and the mastery of soft skills of media literacy among students of higher medical education of 3-4 years, depending on their previous education (full general secondary education or medical preliminary education) by means of a questionnaire.
Ключові слова: медіаграмотність
медіакомпетентність
soft skills
здобувачі вищої медичної освіти
УДК: 378.001.1
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20575
Розташовується у зібраннях:Медична освіта за новими стандартами: виклики та інтеграція в міжнародний освітній простір
Наукові праці. Кафедра пропедевтики внутрішньої медицини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Porivnialnyi_analiz_pokaznykiv_mediahramotnosti_zdobuvachiv_vyshchoi_medychnoi_osvity.pdf2,29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.