Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20579
Title: Досвід використання активних методів навчання при вивченні педіатричних дисциплін
Authors: Цвіренко, Світлана Миколаївна
Похилько, Валерій Іванович
Чернявська, Юлія Ігорівна
Жук, Людмила Анатоліївна
Соловйова, Галина Олексіївна
Issue Date: 2023
Publisher: Полтавський державний медичний університет
Citation: Досвід використання активних методів навчання при вивченні педіатричних дисциплін / С. М. Цвіренко, В. І. Похилько, Ю. І. Чернявська, Л. А. Жук, Г. О. Соловйова // Медична освіта за новими стандартами: виклики та інтеграція в міжнародний освітній простір: матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 30 березня 2023 р. – Полтава, 2023. – С. 269–271.
Abstract: Висвітлено основні аспекти формування комунікативної компетенції шляхом використання активних методів навчання при вивченні педіатричних дисциплін у сучасних умовах. Особливу увагу приділено використанню рольових ігор різних типів – моделювання ситуацій фахової субординації та лікувально-діагностичного процесу в педіатрії.
Summary. The article highlights the main aspects of the formation of communicative competence through the use of active learning methods in the study of pediatric disciplines in modern conditions. Special attention is paid to the use of role-playing games of various types - modeling situations of professional subordination and the treatment-diagnostic process in pediatrics.
Keywords: педіатрія
комунікативна компетентність
активні методи навчання
рольові ігри
pediatrics
communicative competence
active learning methods
role-playing games
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20579
Appears in Collections:Медична освіта за новими стандартами: виклики та інтеграція в міжнародний освітній простір
Наукові праці. Кафедра педіатрії № 1 із неонатологією

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dosvid_vikoristanya.pdf304,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.