Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20624
Title: Проблеми медичної освіти та впровадження цифрової моделі навчання при підготовці майбутніх лікарів за фахом «Внутрішні хвороби» під час пандемії Covid-19 та повномасштабної війни на території України
Other Titles: Problems of medical education and the implementation of a digital model of training in the training of future doctors in the specialty of "Internal diseases" during the Covid-19 pandemic and a full-scale war on the territory of Ukraine
Authors: Потяженко, Максим Макарович
Соколюк, Ніна Людвигівна
Люлька, Надія Олександрівна
Кітура, Оксана Євгенівна
Настрога, Тетяна Вікторівна
Невойт, Ганна Володимирівна
Корпан, Ангеліна Сергіївна
Potyazhenko, М. М.
Sokolyuk, N. L.
Lyulka, N.O.
Kitura, O. Ye.
Nastroga, T. V.
Nevoit, G. V.
Korpan, А.S.
Issue Date: Nov-2022
Publisher: Полтавський державний медичний університет
Citation: Проблеми медичної освіти та впровадження цифрової моделі навчання при підготовці майбутніх лікарів за фахом «Внутрішні хвороби» під час пандемії Covid-19 та повномасштабної війни на території України / М. М. Потяженко, Н. Л. Соколюк, Н. О. Люлька [та ін.] // Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії. – 2022. – Т. 22, вип. 3–4 (79-80). – С. 194–198.
Abstract: Пандемія COVID-19, а згодом і повномасштабна війна на території України, безсумнівно, порушили установлений традиційний устрій структури медичної освіти не лише серед студентів вишів, а й серед здобувачів освіти на післядипломному рівні.Сьогодення вимагає йти не шляхом удосконалення, в якому принцип наслідування є провідним та призводить до фізичного та інтелектуального навантаження, а шляхом пошуку нових, більш ефективних методів навчально-пізнавальної діяльності слухачів, які формують потреби суспільства. Методи дистанційного навчання у своєму розвитку пройшли цілу низку технологічно обумовлених етапів, що, в решті решт, дало змогу для отримання належної медичної освіти навіть за умов дистанціювання.
The COVID-19 pandemic, and later a full-scale war in Ukraine brutally disrupted the well-established traditional medical training not only for university students, but for postgraduates as well.Today, following the path of improvement, in which the principle of imitation is the leading one and can cause physical and intellectual stress is not necessary, instead searching for new, more effective methods of educational and cognitive activity of students, which shape the needs of society is becoming a priority. Distance learning methods have passed through a number of technological stages, which, in the end, enable to obtain proper medical education even under the conditions of distancing.
Keywords: інновації в медичній освіті
инновации в медицинском образовании
innovations in medical education
підготовка лікарів-інтернів
подготовка врачей-интернов
training of intern doctors
дистанційне навчання
дистанционное обучение
Distance Learning
внутрішні хвороби
внутренние болезни
internal diseases
UDC: 378.048.2:61:004
ISSN: 2077-1096 (print)
2077-1126 (online)
DOI: 10.31718/2077–1096.22.3.4.194
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20624
Appears in Collections:Навчально-методичні видання. Кафедра внутрішніх хвороб та медицини невідкладних станів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Potyazhenko_ММ_Problems_of_medical_education_ and_the_implementation.pdf506,17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.