Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20624
Назва: Проблеми медичної освіти та впровадження цифрової моделі навчання при підготовці майбутніх лікарів за фахом «Внутрішні хвороби» під час пандемії Covid-19 та повномасштабної війни на території України
Інші назви: Problems of medical education and the implementation of a digital model of training in the training of future doctors in the specialty of "Internal diseases" during the Covid-19 pandemic and a full-scale war on the territory of Ukraine
Автори: Потяженко, Максим Макарович
Соколюк, Ніна Людвігівна
Люлька, Надія Олександрівна
Кітура, Оксана Євгенівна
Настрога, Тетяна Вікторівна
Невойт, Ганна Володимирівна
Корпан, Ангеліна Сергіївна
Potyazhenko, М. М.
Sokolyuk, N. L.
Lyulka, N.O.
Kitura, O. Ye.
Nastroga, T. V.
Nevoit, G. V.
Korpan, А.S.
Дата публікації: лис-2022
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Проблеми медичної освіти та впровадження цифрової моделі навчання при підготовці майбутніх лікарів за фахом «Внутрішні хвороби» під час пандемії Covid-19 та повномасштабної війни на території України / М. М. Потяженко, Н. Л. Соколюк, Н. О. Люлька [та ін.] // Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії. – 2022. – Т. 22, вип. 3–4 (79-80). – С. 194–198.
Короткий огляд (реферат): Пандемія COVID-19, а згодом і повномасштабна війна на території України, безсумнівно, порушили установлений традиційний устрій структури медичної освіти не лише серед студентів вишів, а й серед здобувачів освіти на післядипломному рівні.Сьогодення вимагає йти не шляхом удосконалення, в якому принцип наслідування є провідним та призводить до фізичного та інтелектуального навантаження, а шляхом пошуку нових, більш ефективних методів навчально-пізнавальної діяльності слухачів, які формують потреби суспільства. Методи дистанційного навчання у своєму розвитку пройшли цілу низку технологічно обумовлених етапів, що, в решті решт, дало змогу для отримання належної медичної освіти навіть за умов дистанціювання.
The COVID-19 pandemic, and later a full-scale war in Ukraine brutally disrupted the well-established traditional medical training not only for university students, but for postgraduates as well.Today, following the path of improvement, in which the principle of imitation is the leading one and can cause physical and intellectual stress is not necessary, instead searching for new, more effective methods of educational and cognitive activity of students, which shape the needs of society is becoming a priority. Distance learning methods have passed through a number of technological stages, which, in the end, enable to obtain proper medical education even under the conditions of distancing.
Ключові слова: інновації в медичній освіті
инновации в медицинском образовании
innovations in medical education
підготовка лікарів-інтернів
подготовка врачей-интернов
training of intern doctors
дистанційне навчання
дистанционное обучение
Distance Learning
внутрішні хвороби
внутренние болезни
internal diseases
УДК: 378.048.2:61:004
ISSN: 2077-1096 (print)
2077-1126 (online)
DOI: 10.31718/2077–1096.22.3.4.194
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20624
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра внутрішніх хвороб та медицини невідкладних станів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Potyazhenko_ММ_Problems_of_medical_education_ and_the_implementation.pdf506,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.