Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20737
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖемела, Аліна Павлівна-
dc.contributor.authorКоптев, Михайло Миколайович-
dc.contributor.authorПроніна, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorБілаш, Сергій Михайлович-
dc.date.accessioned2023-04-27T09:20:23Z-
dc.date.available2023-04-27T09:20:23Z-
dc.date.issued2019-05-16-
dc.identifier.citationВикористання технології симуляційного навчання при вивченні клінічної анатомії і оперативної хірургії / А. Я. Жемела, М. М. Коптев, О. М. Проніна, С. М. Білаш // Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XVI Всеукр. наук.-пракг. конф. з міжнар. участю (Тернопіль, 16-17 трав. 2019 р.) / Терноп. нац. мед. ун-т імені І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : ТНМУ, 2019. – С. 298–299.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20737-
dc.description.abstractПроведене дослідження вказує на перевагу використання тренажеру-симулятора в навчальному процесі, що в 2,5 рази знижує кількість помилок, які допускають хірурги-початківці при виконанні перших ендолапароскопічних операцій. Адже, основоположним моментом у досягненні нашої спільної мети є покращення навчаль ного процесу, а отже результатів лікування. Проведене дослідження вказує на перевагу використання тренажеру-симулятора в навчальному про цесі, що в 2,5 рази знижує кількість помилок, які допускають хірурги-початківці при виконанні перших ендолапароскопічних операцій. Адже, основоположним моментом у досягненні нашої спільної мети є покращення навчального процесу, а отже результатів лікування.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний медичний університетт імені І. Я. Горбачевськогоuk_UA
dc.subjectклінічна анатоміяuk_UA
dc.subjectоперативна хірургіяuk_UA
dc.subjectсимуляційне навчвнняuk_UA
dc.titleВикористання технології симуляційного навчання при вивченні клінічної анатомії і оперативної хірургіїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc378.001.895:61(063)(477) 1-66uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра анатомії з клінічною анатомією та оперативною хірургією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vykorystannia_tekhnolohii .pdf243,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.