Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20872
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОніпко, Валентина Володимирівна-
dc.contributor.authorБілаш, Сергій Михайлович-
dc.contributor.authorБілаш, Валентина Павлівна-
dc.contributor.authorБіланов, Олег Сергійович-
dc.contributor.authorOnipko, Valentyna-
dc.contributor.authorBilash, Serhii-
dc.contributor.authorBilash, Valentyna-
dc.contributor.authorBilanov, Oleh-
dc.date.accessioned2023-05-11T11:33:35Z-
dc.date.available2023-05-11T11:33:35Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationДеонтологічні аспекти науково-дослідницької діяльності здобувачів вищої освіти в галузі охорони здоров’я / В. В. Оніпко, С. М. Білаш, В. П. Білаш, О. С. Біланов // Українська професійна освіта. – 2022. – № 12. – С. 54–61.uk_UA
dc.identifier.issn2616-6747 (online)-
dc.identifier.issn2519-8254 (print)-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20872-
dc.description.abstractУзагальнюючи окреслене найважливішою деонтологічною якістю майбутнього лікаря-дослідника визначено сукупність належних моральних норм, обумовлених професійною діяльністю, високий професіоналізм, прагнення постійно підвищувати власну професійну кваліфікацію та наукову грамотність. Науково дослідницька діяльність майбутніх фахівців галузі охорони здоров’я на засадах медичної деонтології виражається в науково-етичному потенціалі, в потребі самовдосконалення й самовираження в умовах подальшої професійної діяльності, стає основою оволодіння фахом. У діяльності майбутнього фахівця медико-етичні принципи мають втілитись у сукупність конкретних поведінкових норм, сумлінне виконання яких буде для нього і професійним обов’язком, і справою його професійної честі та гідності. З’ясовано, що в перспективі дослідження радикальному перегляду підлягають деонтологічні аспекти науково-дослідницької діяльності здобувачів вищої освіти в галузі охорони здоров’я з метою комплексного підходу до інтеграції науково-практичної медицини та професійної деонтології.uk_UA
dc.description.abstractIn the article, taking into account the deontological aspects of the educational process of students of higher education in the field of health care, the peculiarities of the organization and samples of research activities of students of the Poltava State Medical University are considered; the expediency of using non-auditory forms of scientific work is justified on the example of the functioning of the student scientific society as a necessary component of the process of forming future doctors’ professional competence for self-development and selfrealization. The main principles of medical deontology are systematized, which takes into account three types of norms: moral as the object of studying professional ethics; deontological, transmitted orally and manifested in communication and relationships; legal ones, which allow to form the professional competence of the students based on the logical right of doctors to professional dignity and honor and contain normative principles of the doctor’s behavior. The indisputable principles of scientific research activity of future specialists in the field of health care are defined as the deontological orientation of knowledge, the objectivity of scientific position, which ensures universal significance of science conclusions; the responsibility of young scientists who develop mathematical models of diseases and determine treatment methods together with the doctor; taking into account the general and the individual in the creativity of the scientific team; the impossibility of opposing technology and technical progress to medical thinking, experience, and personal qualities. Conclusions have been made regarding the fact that the most crucial deontological quality of a future doctor-researcher is a set of appropriate moral norms determined by professional activity, a caring attitude towards the patient and high professionalism, the desire to constantly improve one’s own professional qualifications and scientific literacy; that medical deontology in the process of scientific research activity of future healthcare professionals is expressed in the scientific and ethical potential, in the need for self-improvement in the conditions of further professional activity. In the perspectives of the research, there is a review of the deontological aspects of the scientific and research activity of higher education students in the field of health care with the aim of a comprehensive approach to the integration of scientific and practical medicine, and professional deontology.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectгалузь охорони здоров’яuk_UA
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk_UA
dc.subjectдеонтологічна культураuk_UA
dc.subjectнауково-дослідницька діяльністьuk_UA
dc.subjectпозааудиторні форми науково-дослідницької діяльностіuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjecthealth care industryuk_UA
dc.subjecthigher education studentsuk_UA
dc.subjectdeontological cultureuk_UA
dc.subjectresearch activityuk_UA
dc.subjectextracurricular forms of research activityuk_UA
dc.titleДеонтологічні аспекти науково-дослідницької діяльності здобувачів вищої освіти в галузі охорони здоров’яuk_UA
dc.title.alternativeDeontological aspects of research activities of higher education students majoring in the field of health care-
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.04:614]:37.091.33-027.22:001uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра анатомії з клінічною анатомією та оперативною хірургією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Deontological_aspects_of_research_activities.pdf442,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.