Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20880
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарусич, Оксана Олександрівна-
dc.contributor.authorБудко, Ганна Юріївна-
dc.contributor.authorКорильчук, Неоніла Іванівна-
dc.contributor.authorМазур, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2023-05-12T05:30:46Z-
dc.date.available2023-05-12T05:30:46Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДеякі практики кращого світового досвіду дистанційного навчання: до питання організації освітнього процесу в медичних закладах освіти України на тлі масштабної військової агресії / Г. Ю. Будко, О. О. Марусич, Н. І. Корильчук, О. В. Мазур // Академічні візії. – 2023. – Вип. 17. – URL: https://www.academy-vision.org/index.php/av/article/view/255uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20880-
dc.description.abstractГлобальні процеси, пов’язані з наслідками пандемії COVID-19 та російською агресією, спричинили трансформації у галузі медичної освіти України. Мета статті – аналіз окремих практик світового досвіду дистанційного навчання для покращення організації освітнього процесу в медичних закладах освіти України на тлі розгортання масштабної російської військової агресії. У результатах висвітлено декілька значущих обмежень використання дистанційного навчання. Сучасні європейські університети використовують спеціальне програмне та технічне забезпечення, стимулятори та доповнену (віртуальну) реальність. Для українських закладів освіти в умовах воєнного стану такі рішення занадто коштовні. У статті запропоновано практику використання методу проєктів, роботу над мотиваційною складовою студентів, наголос на симуляційному навчанні, акцентування на практичних вправах та використанні сучасних цифрових платформ.uk_UA
dc.description.abstractGlobal processes related to the consequences of the COVID-19 pandemic caused transformations in the field of medical education, led to the dominance of distance learning. For Ukraine, the situation became more complicated with the beginning of large scale Russian aggression - the use of traditional forms of education became impossible for a long time. The purpose of the article is to analyze individual practices of the world experience of distance learning to improve the organization of the educational process in medical educational institutions of Ukraine against the background of the deployment of large-scale Russian military aggression. The research was carried out using the methods of analysis, synthesis, deduction, comparison and induction. The results highlight several significant limitations of the use of distance learning: the education of future doctors involves mainly a practical component, while its use in distance work is limited.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectдистанційна освітаuk_UA
dc.subjectвища медична освітаuk_UA
dc.subjectєвропейський досвідuk_UA
dc.subjectросійська військова агресіяuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectdistance educationuk_UA
dc.subjecthigher medical educationuk_UA
dc.subjectEuropean experienceuk_UA
dc.subjectdigitalizationuk_UA
dc.subjectRussian military aggressionuk_UA
dc.titleДеякі практики кращого світового досвіду дистанційного навчання: до питання організації освітнього процесу в медичних закладах освіти України на тлі масштабної військової агресіїuk_UA
dc.title.alternativeSome practices of the best world experience of distance learning: on the issue of organizing the educational process in medical educational institutions of Ukraine against the background of largescale military aggressionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378:615(477)uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Some_practices_of_the_best_world_experience.pdf233,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.