Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20882
Назва: Формування засад розвитку творчих наукових можливостей серед студентів у малих групах
Інші назви: Formation of the principles of development of creative scientific research opportunities among students in small groups
Автори: Мамонтова, Тетяна Василівна
Mamontova, Т. V.
Дата публікації: 2022
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Мамонтова Т. В. Формування засад розвитку творчих наукових можливостей серед студентів у малих групах / Т. В. Мамонтова // Проблеми екології та медицини. – 2022. – Т. 26, № 5–6. – C. 41–46.
Короткий огляд (реферат): Залучення студентів до наукової діяльності під час навчання в медичних університетах сприяє формуванню академічної позиції, закладає основи доказової медицини для подальшої реалізації у майбутній професійній діяльності. Проте, спроби залучення студентів до наукової роботи під час навчання зустрічають труднощі, а саме відсутність можливості реалізації відразу для всіх студентів одночасно, особливо на початкових етапах медичної підготовки. Тому, розробка шляхів активізації молоді до повномасштабної участі та отримання наукового досвіду є перспективним напрямком вищої медичної освіти. Нами запропоновано п’ять порад з організації наукової роботи. Перше, надайте студентам можливість отримати практичний досвід, залучивши їх до кожного етапу. Активна участь покращить оволодіння знаннями, навичками, підтримає інтерес до проекту. Друге, сформуйте малі групи студентів, залучених до проекту для ефективного отримання даних. Спільна дослідницька діяльність передбачає кооперацію кожної особи у команді, будуванні діалогу та спільної генерації ідей, ефективну реалізацію персональних знань, креативності, логіки мислення та соціальних навичок. Третє, запросіть на роль керівника «надихаю- чих» дослідників. Ефективне наставництво є ключем до успішного дослідницького досвіду студентів. Четверте, створіть спільноту та заохочуйте дискусію в межах групи. Формування соціально-емоційних зв’язків зі студентами- дослідниками своєї команди, регулярні зустрічі дозволять повноцінно набути досвіду, отримати інформацію про всі сторони наукового проекту. П’яте, заохочуйте та спрямовуйте студентів до поширення результатів власного дослідження, підтримуючи їх у написанні професійної наукової роботи та усної доповіді. Об’єднані зусилля викла- дачів та студентів сприятимуть отриманню справжнього індивідуального автентичного дослідницького досвіду та посиленню мотивації студентів до науки, що є першим кроком до вибору у майбутньому академічної медичної кар’єри, і тим самим закладає передумови до прогресивного розвитку вітчизняної науки.
The involvement of students in scientific activities while studying at medical universities contributes to the formation of an academic position, and lays the foundations of evidence-based medicine for further implementation in future professional activities. However, attempts to involve students in research during education encounter difficulties, namely the lack of possibility of its implementation for all students at the same time, especially at the initial stages of medical educa-tion. Therefore, the development of ways to activate students for full-scale participation and obtaining scientific experience is a promising direction of higher medical education. We have offered five tips for organizing scientific research. First, give students the opportunity to gain hands-on experience by involving them in every step. Active participation will improve mastery of knowledge, skills, and support interest in the project. Second, form small student groups for in- volvement in the project for efficient data collection. Common research activity involves the cooperation of each person in a team, building dialogue and helping the creation of ideas, effective implementation of personal knowledge, creativity, the logic of thinking, and social skills. Third, invite "inspiring" researchers to the role of supervisor. Effective mentor- ing is key to a successful student research experience. Fourth, build community and encourage discussion within the group. The formation of socio-emotional ties with students as researchers of your team, and regular meetings will allow you to fully gain experience and get information about all aspects of the scientific project. Fifth, encourage and guide students to disseminate the results of their own research by supporting them in writing professional scientific papers and oral presentations. The combined efforts of teachers and students will contribute to obtaining a real individual authentic research experience and strengthening students' motivation for science, which is the first step to choosing an academic medical career in the future, and thus lays the foundations for the progressive development of national science.
Ключові слова: наукова робота
студент
організація
малі групи
research
small groups
students
organization
УДК: 378.147:61
ISSN: 2073-4662 (print)
2519-2302 (online)
DOI: doi.org/10.31718/mep.2022.26.5-6.08
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20882
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formation.pdf442,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.