Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20930
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБичко, Марина Вікторівна-
dc.contributor.authorBychko, Maryna Viktorivna-
dc.date.accessioned2023-05-18T11:22:59Z-
dc.date.available2023-05-18T11:22:59Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБичко М. В. Дистанційне навчання та амбівалентність суджень щодо його ефективності при формуванні комунікативної компетентності майбутніх лікарів / М. В. Бичко // Освіта. Інноватика. Практика. – 2023. – Т. 11, № 2. – С. 13–18.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20930-
dc.description.abstractУ статті проведено теоретичний аналіз понять «дистанційне навчання» та «дистанційна освіта» з точки зору концепції розвитку дистанційної освіти в Україні та погляду дослідників, що займалися вивченням питань дистанційного навчання, дистанційної освіти та технологій, що уможливлюють здійснення таких видів освітнього процесу. Визначено суть понять та охарактеризовані спільні та відмінні риси; окреслено шляхи їх перетину під час освітнього процесу в закладі вищої освіти медичного спрямування. Висвітлено особливості організації та здійснення освітнього процесу у закладах вищої освіти медичного профілю в Україні під час пандемії Covіd-19 та в період воєнного стану. Описані зміни та нововведення в системі оцінювання знань, умінь та навичок здобувачів вищої освіти під час освітнього процесу у вимушених дискомфортних умовах та їх вплив на формування знань, умінь та навичок майбутніх лікарів першого та другого року навчання. Коротко охарактеризовані переваги та недоліки процесу здійснення дистанційної комунікації як однієї з необхідних вимушених умов під час пандемії Covіd-19 та в період воєнного стану. Описані проблеми та ситуації, що виникають між майбутніми лікарями та викладачами у процесі дистанційної комунікації, а саме, під час виконання елементарних завдань – усні відповіді з визначенням понять, що вивчаються, розширене обґрунтування власної думки чи власної позиції з приводу того чи того питання, що обговорюється, захист власної позиції у спірних ситуаціях, що виникають тощо. Сформульовано особисту думку щодо дистанційного навчання здобувачів вищої освіти медичного профілю в Україні під час пандемії Covіd-19 та в період воєнного стану та його впливу на процес формування комунікативної компетентності майбутніх лікарівuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСумДПУ ім. А. С. Макаренкаuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectмайбутні лікаріuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectCovіd-19uk_UA
dc.subjectвійнаuk_UA
dc.titleДистанційне навчання та амбівалентність суджень щодо його ефективності при формуванні комунікативної компетентності майбутніх лікарівuk_UA
dc.title.alternativeDistance education and the ambivalence of judgments regarding its effectiveness in forming the communicative competence of future doctorsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doi10.31110/2616-650X-
dc.subject.udc378.04:61]:37.018.43:004uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Distance_education_and_the_ambivalence.pdf479,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.