Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20969
Назва: | Саморегуляція як один з основоположних принципів ресурсно-орієнтованого навчання студентів щодо забезпечення цілісного динамічного процесу організації професійної підготовки конкурентоспроможних фахівців |
Автори: | Петришин, Олександр Володимирович Донченко, Вікторія Іванівна |
Дата публікації: | 23-лют-2023 |
Видавець: | Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» |
Бібліографічний опис: | Петришин О. В. Саморегуляція як один з основоположних принципів ресурсно-орієнтованого навчання студентів щодо забезпечення цілісного динамічного процесу організації професійної підготовки конкурентоспроможних фахівців / О. В. Петришин, В. І. Донченко // Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка : збірник тез доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., (м. Полтава, 22–23 лютого 2023 року). – Полтава : ПУЕТ, 2023. – С. 1317–1323. |
Короткий огляд (реферат): | Інноваційна педагогічна діяльність пов’язана з відмовою від стереотипів у навчанні, створює нові нормативи особистісно-творчої, індивідуально спрямованої діяльності педагога, розробляє педагогічні технології, що реалізуються в цій діяльності. Особливо важливим це стає нині, коли пріоритетом державної політики є оптимізація професійної підготовки з акцентуванням не на оцінці процесу навчання, а на результаті, не на тривалості навчання, а на його якості. Сучасна педагогічна наука характеризується пошуком інновацій, спрямованих на створення умов формування і розвитку цілісної, творчої, вільної особистості, здатної до соціалізації, адаптації й самореалізації в суспільстві, а також розкритті суті інноваційних підходів у навчальному процесі та врахуванні основних компонентів впливу на їх реалізацію. Загальний характер освітніх реформ в Україні пов’язаний насамперед із інноваційними тенденціями розвитку освіти. Педагогічна інноватика, яка набула поширення в освіті, включає ідеї, методи, технології, комплекс елементів, які несуть прогресивні засади; творчий пошук; оригінальне вирішення педагогічних та навчальних проблем [1]. Прагнення до інтеграції у світову спільноту ставить перед педагогікою завдання створення нових концепцій, які враховували б соціальні реалії сучасності. Освіта сьогодення покликана забезпечити молоді необхідні компетентності для особистісного розвитку, участі в процесах розбудови суспільства, адаптації до сучасного ринку праці, використання свого потенціалу впродовж життя. |
Ключові слова: | інноваційні освітні технології саморегуляція фізична терапія ерготерапія |
УДК: | 004.92:378.147.091](062.552) |
ISBN: | 978-966-184-442-0 |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20969 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра фізичної та реабілітаційної медицини |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Samorehulyatsiya_yak_odyn_z_osnovopolozhnykh_pryntsypiv.pdf | 164,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.