Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20975
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMistchenko, Igor’ Vitaliyevich-
dc.contributor.authorTkachenko, Elena Viktorovna-
dc.contributor.authorZhukova, Marina Yuriyevna-
dc.contributor.authorKokovskaya, Oksana Valeriyevna-
dc.contributor.authorJha, Sahil Kumar-
dc.contributor.authorМіщенко, Ігор Віталійович-
dc.contributor.authorТкаченко, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorЖукова, Марина Юріївна-
dc.contributor.authorКоковська, Оксана Валеріївна-
dc.date.accessioned2023-05-24T12:17:48Z-
dc.date.available2023-05-24T12:17:48Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationPeculiarities of the foreign dental students’ teaching the topic “Oral cavity physiology” / I. V. Mishchenko, O. V. Tkachenko, M. Yu. Zhukova, O. V. Kokovs’ksa, S. K. Jha // Specialusis Ugdymas /Special Education. – 2023. – Vol. 1, №. 44. – P. 700–709.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20975-
dc.description.abstractAssessing the typological belonging taking into consideration represents informative research area in the theoretical and applied branches of Science. Ethnic, gender, age and mixed typological aspects such as gender-age, ethno-gender-age, temperament, interhemispherical asymmetry individual profile, control locus, behavioral strategies, character accentuations and constitution types are the most known and used in research among them. Students represent separate age category, if the examined are foreigners – ethno-age typological aspect is taken into consideration, if male and female foreign students are in the research groups – they say and they write about ethno-gender-age typological aspect.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectpedagogyuk_UA
dc.subjectInternational studentsuk_UA
dc.subjectInternational applicantsuk_UA
dc.subjectforeign studentsuk_UA
dc.subjecthigher education foreign applicantsuk_UA
dc.subjectinter-disciplinary integrationuk_UA
dc.subjectintra- disciplinary integrationuk_UA
dc.subjectremote learninguk_UA
dc.subjectremote educationuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectdistance educationuk_UA
dc.subjectnon-remote learninguk_UA
dc.subjectnon-remote educationuk_UA
dc.subjectdental studentsuk_UA
dc.subjecttypological aspectsuk_UA
dc.subjecthuman typologiesuk_UA
dc.subjecttypological belonginguk_UA
dc.subjectmaxillary-facial areauk_UA
dc.subjectmaxillary-facial area physiologyuk_UA
dc.subjectoral cavityuk_UA
dc.subjectoral cavity physiologyuk_UA
dc.subjectoral cavity biochemistryuk_UA
dc.subjectgender typological aspectuk_UA
dc.subjectage typological aspectuk_UA
dc.subjectmixed typological aspectsuk_UA
dc.subjectgender-age typological aspectuk_UA
dc.subjectethno-age typological aspectuk_UA
dc.subjectethno-gender-age typological aspectuk_UA
dc.subjectinterhemispherical asymmetry individual profileuk_UA
dc.subjectdextersuk_UA
dc.subjectsinistersuk_UA
dc.subjectright-handersuk_UA
dc.titlePeculiarities of the foreign dental students’ teaching the topic “Oral cavity physiology”uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Peculiarities.pdf185,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.