Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21025
Назва: Роль сигніфікаційних процесів суспільства споживання
Автори: Зінченко, Наталія Олександрівна
Дубініна, Віра Олександрівна
Біланов, Олег Сергійович
Дата публікації: лис-2022
Видавець: International Science Group
Бібліографічний опис: Зінченко Н. Роль сигніфікаційних процесів суспільства споживання / Н. Зінченко, В. Дубініна, О. Біланов // Study of world opinion regarding the development of science : Proceedings of the IX International Scientific and Practical Conference, Prague, Czech Republic, November 22–25 2022. – Prague, 2022. – P. 506–507.
Короткий огляд (реферат): Ретроспекція даної проблематики постає в результаті роботи над працями Ж. Бодрійяра «Система речей» та «Суспільство споживання». Філософія французького філософа на сьогодні являє собою гіперкритицизм. Розглядаючи рекламний дискурс, Жан Бодрійяр у своїх роботах, характеризує його як те, що утверджує цілісність симулятивної реальності. Він переконує, що реклама працює відповідно «логіці Діда Мороза», тобто логіці віри у легенду, адже в умовах тотальної симуляції відсутність певних реалій , що мають певну цінність для людини, замінюється річчю, яка їх кодує.
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21025
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра філософії і суспільних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rol_sihnifikatsiynykh_protsesiv.pdf188,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.