Роль сигніфікаційних процесів суспільства споживання
Ескіз недоступний
Дата
2022-11
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
International Science Group
Анотація
Ретроспекція даної проблематики постає в результаті роботи над працями Ж. Бодрійяра «Система речей» та «Суспільство споживання». Філософія французького філософа на сьогодні являє собою гіперкритицизм. Розглядаючи рекламний дискурс, Жан Бодрійяр у своїх роботах, характеризує його як те, що утверджує цілісність симулятивної реальності. Він переконує, що реклама працює відповідно «логіці Діда Мороза», тобто логіці віри у легенду, адже в умовах тотальної симуляції відсутність певних реалій , що мають певну цінність для людини, замінюється річчю, яка їх кодує.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Зінченко Н. Роль сигніфікаційних процесів суспільства споживання / Н. Зінченко, В. Дубініна, О. Біланов // Study of world opinion regarding the development of science : Proceedings of the IX International Scientific and Practical Conference, Prague, Czech Republic, November 22–25 2022. – Prague, 2022. – P. 506–507.