Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21049
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетров, Євген Євгенович-
dc.contributor.authorБурмак, Юрій Григорович-
dc.contributor.authorІваницька, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorСакевич, Вікторія Дмитрівна-
dc.contributor.authorPetrov, Ye. Ye.-
dc.contributor.authorBurmak, Yu. G.-
dc.contributor.authorIvanytska, T. A.-
dc.contributor.authorSakevych, V. D.-
dc.date.accessioned2023-06-01T05:50:41Z-
dc.date.available2023-06-01T05:50:41Z-
dc.date.issued2023-05-
dc.identifier.citationКлінічні задачі як найважливіша складова формування клінічного мислення в умовах дистанційного навчання / Є. Є. Петров, Ю. Г. Бурмак, Т. А. Іваницька, В. Д. Сакевич // Сучасні тенденції та перспективи розвитку вищої медичної (фармацевтичної) освіти в Украіні : матеріали ХХ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю в онлайн-режимі за допомогою платформи Microsoft Teams, (м. Тернопіль, 18–19 травня, 2023 р.). – Тернопіль, 2023. – С. 147–148.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21049-
dc.description.abstractНайважливішою практичною складовою, що визначає професіоналізм і кваліфікацію лікаря, є сформоване клінічне мислення, яке повинно розвиватися в процесі навчання і удосконалюватися протягом усієї наступної лікарської діяльності. Під клінічним мисленням у найзагальнішому сенсі ми розуміємо сформовану в процесі навчання розумову діяльність, яка дозволяє вирішувати нетипові діагностичні та лікувальні завдання. Формування клінічного мислення у студентів медичного вищого навчального закладу є складним, багатофакторним процесом. Наразі склалися умови (пандемія COVID-19, воєнний стан), коли широкого використання набув (навіть став безальтернативним!) дистанційний метод медичної освіти. І виникла гостра нагальна проблема стосовно адаптаційних механізмів формування клінічного мислення у цих непростих умовах. Але ж класичним найбажанішим, на нашу думку, варіантом є робота «біля ліжка хворого», яка у цих умовах не може бути реалізованою. Тому треба більше «спиратися» на інші надійні методи.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевськогоuk_UA
dc.subjectклінічні задачіuk_UA
dc.subjectклінічне мисленняuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.titleКлінічні задачі як найважливіша складова формування клінічного мислення в умовах дистанційного навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра пропедевтики внутрішньої медицини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Klinichni_zadachi_yak_skladova_formuvannia_klinichnoho_myslennia.pdf146,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.