Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21049
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Петров, Євген Євгенович | - |
dc.contributor.author | Бурмак, Юрій Григорович | - |
dc.contributor.author | Іваницька, Тетяна Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Сакевич, Вікторія Дмитрівна | - |
dc.contributor.author | Petrov, Ye. Ye. | - |
dc.contributor.author | Burmak, Yu. G. | - |
dc.contributor.author | Ivanytska, T. A. | - |
dc.contributor.author | Sakevych, V. D. | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-01T05:50:41Z | - |
dc.date.available | 2023-06-01T05:50:41Z | - |
dc.date.issued | 2023-05 | - |
dc.identifier.citation | Клінічні задачі як найважливіша складова формування клінічного мислення в умовах дистанційного навчання / Є. Є. Петров, Ю. Г. Бурмак, Т. А. Іваницька, В. Д. Сакевич // Сучасні тенденції та перспективи розвитку вищої медичної (фармацевтичної) освіти в Украіні : матеріали ХХ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю в онлайн-режимі за допомогою платформи Microsoft Teams, (м. Тернопіль, 18–19 травня, 2023 р.). – Тернопіль, 2023. – С. 147–148. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21049 | - |
dc.description.abstract | Найважливішою практичною складовою, що визначає професіоналізм і кваліфікацію лікаря, є сформоване клінічне мислення, яке повинно розвиватися в процесі навчання і удосконалюватися протягом усієї наступної лікарської діяльності. Під клінічним мисленням у найзагальнішому сенсі ми розуміємо сформовану в процесі навчання розумову діяльність, яка дозволяє вирішувати нетипові діагностичні та лікувальні завдання. Формування клінічного мислення у студентів медичного вищого навчального закладу є складним, багатофакторним процесом. Наразі склалися умови (пандемія COVID-19, воєнний стан), коли широкого використання набув (навіть став безальтернативним!) дистанційний метод медичної освіти. І виникла гостра нагальна проблема стосовно адаптаційних механізмів формування клінічного мислення у цих непростих умовах. Але ж класичним найбажанішим, на нашу думку, варіантом є робота «біля ліжка хворого», яка у цих умовах не може бути реалізованою. Тому треба більше «спиратися» на інші надійні методи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського | uk_UA |
dc.subject | клінічні задачі | uk_UA |
dc.subject | клінічне мислення | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.title | Клінічні задачі як найважливіша складова формування клінічного мислення в умовах дистанційного навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра пропедевтики внутрішньої медицини |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Klinichni_zadachi_yak_skladova_formuvannia_klinichnoho_myslennia.pdf | 146,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.