Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21059
Назва: Методологія комплексного підходу в педагогічному процесі для формування цілісного уявлення про стрес-асоційовані розлади
Автори: Назаренко, Світлана Миколаївна
Борисенко, Володимир Васильович
Костенко, Віталій Олександрович
Акімов, Олег Євгенович
Заколодна, Олена Едуардівна
Дата публікації: 18-тра-2023
Бібліографічний опис: Методологія комплексного підходу в педагогічному процесі для формування цілісного уявлення про стрес-асоційовані розлади / С. М. Назаренко, В. В. Борисенко, В. О. Костенко, О. Є. Акімов, О. Е. Заколодна // Від експериментальної та клінічної патофізіології до досягнень сучасної медицини і фармації : матеріали V наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених з міжнар. участю, м. Харків, 18 травня 2023 р. – С. 231–233.
Короткий огляд (реферат): Виходячи з реалій в медичній практиці, існує необхідність планомірної підготовки здобувачів освіти в питаннях формування комплексного підходу до проблеми діагностики, терапії та реабілітації хворих з стрес-асоційованими розладами. Цей підхід може бути забезпечений тільки поетапним, системним вивченням та міждисциплінарною інтеграцією даної проблематики в педагогічному процесі медичного закладу вищої освіти.
Ключові слова: стрес-асоційовані розлади
педагогічний процес
здобувач освіти
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21059
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра патофізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
metodologiya_complexnogo_pidhodu.pdf718,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.