Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21059
Назва: | Методологія комплексного підходу в педагогічному процесі для формування цілісного уявлення про стрес-асоційовані розлади |
Автори: | Назаренко, Світлана Миколаївна Борисенко, Володимир Васильович Костенко, Віталій Олександрович Акімов, Олег Євгенович Заколодна, Олена Едуардівна |
Дата публікації: | 18-тра-2023 |
Бібліографічний опис: | Методологія комплексного підходу в педагогічному процесі для формування цілісного уявлення про стрес-асоційовані розлади / С. М. Назаренко, В. В. Борисенко, В. О. Костенко, О. Є. Акімов, О. Е. Заколодна // Від експериментальної та клінічної патофізіології до досягнень сучасної медицини і фармації : матеріали V наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених з міжнар. участю, м. Харків, 18 травня 2023 р. – С. 231–233. |
Короткий огляд (реферат): | Виходячи з реалій в медичній практиці, існує необхідність планомірної підготовки здобувачів освіти в питаннях формування комплексного підходу до проблеми діагностики, терапії та реабілітації хворих з стрес-асоційованими розладами. Цей підхід може бути забезпечений тільки поетапним, системним вивченням та міждисциплінарною інтеграцією даної проблематики в педагогічному процесі медичного закладу вищої освіти. |
Ключові слова: | стрес-асоційовані розлади педагогічний процес здобувач освіти |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21059 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра патофізіології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
metodologiya_complexnogo_pidhodu.pdf | 718,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.