Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21105
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузьменко, Наталія Валентинівна-
dc.contributor.authorПода, Ольга Анатоліївна-
dc.contributor.authorНесіна, Інна Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-06-06T05:30:41Z-
dc.date.available2023-06-06T05:30:41Z-
dc.date.issued2023-03-
dc.identifier.citationКузьменко Н. В. Готовність здобувачів вищої медичної освіти до майбутньої професійної діяльності / Н. В. Кузьменко, О. А. Пода, І. М. Несіна // Актуальні питання педагогіки вищої медичної освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 21 березня 2023 р. – Харків, 2023. – С. 134–137.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21105-
dc.description.abstractАктуальність. Визначення готовності студентів-медиків до майбутньої практичної діяльності залишається актуальним питанням як в Україні, так і за її межами. Адже перехід від теорії до практики для молодого спеціаліста завжди асоційований зі стресом і тривогою, які здатні впливати на якість роботи та провокують раннє професійне вигорання [1, с. 4; 2, с. 5]. Крім того, на формування відчуття розгубленості та проблеми з побудовою професійної ідентичності впливають значні розбіжності між знаннями, які здобувачі освіти отримали на практичних заняттях, і тим, як усе відбувається в реальних умовах. Більшість досліджень у медичній освіті, приурочених перехідному періоду від теорії до практики зосереджені на вивченні клінічної компетенції і професійної ідентичності «новоспечених» лікарів [3, с. 2]. Вагоме значення для клінічної ефективності, тобто здатності якісно виконувати професійні обов'язки, має якість медичної освіти. Досконале засвоєння теоретичних знань та практичних навичок на етапі навчання впливає на компетентність молодого лікаря та впевненість при прийнятті важливих професійних рішень, адже впевненість є фундаментальним досягненням для вирішення поставлених завдань в перехідному періоді [4, с. 9].uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХарківський національний медичний університетuk_UA
dc.subjectстуденти-медикиuk_UA
dc.subjectготовність до практикиuk_UA
dc.subjectанкетуванняuk_UA
dc.titleГотовність здобувачів вищої медичної освіти до майбутньої професійної діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeHotovnist zdobuvachiv vyshchoi medychnoi osvity do maibutnoi profesiinoi diialnostiuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc378.013:61(082)(477)uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра педіатрії № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hotovnist_zdobuvachiv_vyshchoi_medychnoi_osvity_do_maibutnoi_profesiinoi_diialnosti.pdf345,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.