Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21160
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБурмак, Юрій Григорович-
dc.contributor.authorПетров, Євген Євгенович-
dc.contributor.authorТреумова, Світлана Іванівна-
dc.contributor.authorІваницька, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorBurmak, Yu. G-
dc.contributor.authorPetrov, Ye. Ye.-
dc.contributor.authorTreumova, S. I.-
dc.contributor.authorIvanytska, T. A.-
dc.date.accessioned2023-06-13T05:49:59Z-
dc.date.available2023-06-13T05:49:59Z-
dc.date.issued2021-05-19-
dc.identifier.citationДосвід викладання та шляхи удосконалення навчального процесу з внутрішньої медицини у іноземних студентів / Ю. Г. Бурмак, Є. Є. Петров, С. І. Треумова, Т. А. Іваницька // Сучасні тенденції та концептуальні шляхи розвитку освіти і педагогіки : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Київ 19 травня 2021 р. – Київ, 2021. – С. 68–73.uk_UA
dc.identifier.issn2709-6750-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21160-
dc.description.abstractАктуальним завданням навчальних медичних закладів України є забезпечення якісної освіти у підготовці кваліфікованих спеціалістів медичного профілю, що обумовлено, в тому числі, входженням до єдиного Європейського та світового освітнього простору, а це, в свою чергу, вимагає викладання медичних дисциплін у форматі узгодженості процесів, що мають місце у Європі. Необхідність забезпечення професіональних дій з охорони здоров'я людини диктує специфіку освітнього процесу, яка характеризується цілеспрямованістю в плані отримання повноцінних знань, при цьому кінцевий успіх у досягненні поставленої мети можливий тільки в умовах послідовної реалізації ланцюгів педагогічної тріади «знання –вміння - навички».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаукова платформа Open Science Laboratoryuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectвнутрішня медицинаuk_UA
dc.subjectіноземні студентиuk_UA
dc.titleДосвід викладання та шляхи удосконалення навчального процесу з внутрішньої медицини у іноземних студентівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра пропедевтики внутрішньої медицини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dosvid_vykladannia_ta_shliakhy_udoskonalennia_navchalnoho_protsesu.pdf195,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.