Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21162
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілецька, Вікторія Вікторівна-
dc.contributor.authorВоробйова, Оксана Миколаївна-
dc.contributor.authorBiletska, V. V.-
dc.contributor.authorVorobiova, O. M.-
dc.date.accessioned2023-06-13T12:22:09Z-
dc.date.available2023-06-13T12:22:09Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПрокопенко В. В. Технологія групової навчальної діяльності як важлива складова вивчення гуманітарних дисциплін здобувачами медичної освіти // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський зб. наук. праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / В. В. Прокопенко, О. М. Воробйова / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря]. – Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Вип. 61, т. 3.– С. 183–189.uk_UA
dc.identifier.issn2308-4855 (Print)-
dc.identifier.issn2308-4863 (Online)-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21162-
dc.description.abstractУ статті розкривається поняття та особливості групової взаємодії здобувачів медичної освіти під час опанування ними дисциплін гуманітарного циклу. Проаналізовано мету та завдання групової навчальної діяльності, а також основні етапи організації групової взаємодії студентів-медиків на заняттях з дисциплін гуманітарного профілю. Розглядаючи загальну структуру технології групової діяльності здобувачів освіти авторками обґрунтовано умови ефективності групової навчальної взаємодії майбутніх медичних працівників під час роботи в малих групах. Акцентовано на такій складовій групового навчання, як командна робота (Teamwork), важливим елементом якої є модерація групової роботи. Детально аналізуючи технологію модерації, дослідниці виокремлюють три процеси в межах останньої: інтеракцію, моніторинг та рефлексію. Саме вони дають можливість викладачеві вносити за необхідності корективи у викладання тієї чи іншої теми в межах гуманітарної дисципліни, а також удосконалювати між-особистісну взаємодію студентів у процесі колективної діяльності. Особлива увага приділена основним методам та формам групової навчальної взаємодії під час опанування студентами медичних спеціальностей гуманітарних дисциплін. Серед основних виокремлюються диспут та дискусію. Даючи всебічне визначення цим поняттям авторки концентруються на характеристиці прийомів активізації, підтримки та регулюванні дискусії. У роботі розкриті ключові ігрові технології, такі як воркшоп, «світове кафе» та критерії ефективності їх використання у груповій взаємодії здобувачів освіти. Детально опрацьовуючи кожен із вищевказаних різновидів ігрових технологій авторками визначено функції, які виконує кожен із них (прогностичній, стимулювальній, комунікативній, розвивальній, діагностичній, корекційній, релаксаційній, психотерапевтичній). Доведено, що методи групової роботи підвищують мотивацію до навчання майбутніх медиків та забезпечують оптимальну динаміку міжособистісних стосунків.uk_UA
dc.description.abstractThe article reveals the concept and features of group interaction of students of medical education during their mastery of the disciplines of the humanitarian cycle. The purpose and tasks of group educational activities, as well as the main stages of organizing group interaction of medical students in humanitarian disciplines, are analyzed. Considering the general structure of the technology of group activity of education seekers, the authors substantiated ages of organizing group interaction of medical students in humanitarian disciplines, are analyzed. Considering the general structure of the technology of group activity of education seekers, the authors substantiateduk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectгрупаuk_UA
dc.subjectгрупова взаємодіяuk_UA
dc.subjectгрупова навчальна взаємодіяuk_UA
dc.subjectкомандна робота (Teamwork)uk_UA
dc.subjectмодераціяuk_UA
dc.subjectдиспутuk_UA
dc.subjectдискусіяuk_UA
dc.titleТехнологія групової навчальної діяльності як важлива складова вивчення гуманітарних дисциплін здобувачами медичної освітиuk_UA
dc.title.alternativeTechnology of group educational activities as an important component of the study of humanitarian disciplines by students of medical educationuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.subject.udc378.6:61.016:8:37.091.31-059.2uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Biletska.pdf439,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.