Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21234
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSlipchenko, L.-
dc.contributor.authorBieliaieva, O.-
dc.contributor.authorEfendiieva, S.-
dc.contributor.authorСліпченко, Лариса Борисівна-
dc.contributor.authorБєляєва, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorЕфендієва, Світлана Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-06-19T12:59:00Z-
dc.date.available2023-06-19T12:59:00Z-
dc.date.issued2023-05-
dc.identifier.citationSlipchenko L. Peculiarities of discussion-based learning and teaching for medical students / L. Slipchenko, O. Bieliaieva, S. Efendiieva // Modern trends in foreign languages research and teaching : proceedings of the 2nd International scientific and practical online conference (Poltava, 18–19 May 2023). – Poltava : Astraya, 2023. – P. 170–173.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21234-
dc.description.abstractThe given paper is intended to be a practical guide to understanding and practicing discussion-based teaching. While there are no ready-made prescriptions or formulas that can guarantee an effective discussion, a careful and thorough study of the principles of discussion-based teaching can greatly increase students’ chances of success. Based on direction of communication, the following paper highlights two types of conversation. Debate as a competitive, two-way conversation aims to win an argument or convince someone, such as the other participant or third party observers. Dialogue as a cooperative, twoway conversation focuses on exchanging information and building relationships with one anotheruk_UA
dc.description.abstractЦя публікація має на меті стати практичним інструментом для розуміння та практичного застосування дискусійного методу навчання. Хоча не існує готових рецептів чи формул, які б гарантували ефективне проведення дискусії, ретельне та ґрунтовне опанування принципів дискусійного методу навчання може значно підвищити шанси студентів на успіх. Виходячи зі спрямованості комунікації, у цій публікації ми виокремлюємо два типи дискусії. Дебати як змагальна двостороння розмова має на меті перемогти в суперечці або переконати когось, наприклад, іншого учасника або сторонніх спостерігачів. Діалог - це двостороння розмова, спрямована на обмін інформацією та побудову взаємовідносин між учасниками.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectdiscussion-based teachinguk_UA
dc.subjecttypes of conversationuk_UA
dc.subjectcontroversial topics for discussionuk_UA
dc.subjectдискусійне навчанняuk_UA
dc.subjectтипи бесідuk_UA
dc.subjectсуперечливі теми для обговоренняuk_UA
dc.titlePeculiarities of discussion-based learning and teaching for medical studentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.6:61.091.31/33:808.53uk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Trends in Foreign Languages Research and Teaching
Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
piculiarities_of_discussionbased.pdf177,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.