Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21234
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Slipchenko, L. | - |
dc.contributor.author | Bieliaieva, O. | - |
dc.contributor.author | Efendiieva, S. | - |
dc.contributor.author | Сліпченко, Лариса Борисівна | - |
dc.contributor.author | Бєляєва, Олена Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Ефендієва, Світлана Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-19T12:59:00Z | - |
dc.date.available | 2023-06-19T12:59:00Z | - |
dc.date.issued | 2023-05 | - |
dc.identifier.citation | Slipchenko L. Peculiarities of discussion-based learning and teaching for medical students / L. Slipchenko, O. Bieliaieva, S. Efendiieva // Modern trends in foreign languages research and teaching : proceedings of the 2nd International scientific and practical online conference (Poltava, 18–19 May 2023). – Poltava : Astraya, 2023. – P. 170–173. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21234 | - |
dc.description.abstract | The given paper is intended to be a practical guide to understanding and practicing discussion-based teaching. While there are no ready-made prescriptions or formulas that can guarantee an effective discussion, a careful and thorough study of the principles of discussion-based teaching can greatly increase students’ chances of success. Based on direction of communication, the following paper highlights two types of conversation. Debate as a competitive, two-way conversation aims to win an argument or convince someone, such as the other participant or third party observers. Dialogue as a cooperative, twoway conversation focuses on exchanging information and building relationships with one another | uk_UA |
dc.description.abstract | Ця публікація має на меті стати практичним інструментом для розуміння та практичного застосування дискусійного методу навчання. Хоча не існує готових рецептів чи формул, які б гарантували ефективне проведення дискусії, ретельне та ґрунтовне опанування принципів дискусійного методу навчання може значно підвищити шанси студентів на успіх. Виходячи зі спрямованості комунікації, у цій публікації ми виокремлюємо два типи дискусії. Дебати як змагальна двостороння розмова має на меті перемогти в суперечці або переконати когось, наприклад, іншого учасника або сторонніх спостерігачів. Діалог - це двостороння розмова, спрямована на обмін інформацією та побудову взаємовідносин між учасниками. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Полтавський державний медичний університет | uk_UA |
dc.subject | discussion-based teaching | uk_UA |
dc.subject | types of conversation | uk_UA |
dc.subject | controversial topics for discussion | uk_UA |
dc.subject | дискусійне навчання | uk_UA |
dc.subject | типи бесід | uk_UA |
dc.subject | суперечливі теми для обговорення | uk_UA |
dc.title | Peculiarities of discussion-based learning and teaching for medical students | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 378.6:61.091.31/33:808.53 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Modern Trends in Foreign Languages Research and Teaching Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
piculiarities_of_discussionbased.pdf | 177,91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.