Особливості викладання латинської мови у педагогічних університетах
Ескіз недоступний
Дата
2023-05
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Полтавський державний медичний університет
Анотація
Стаття присвячена аналізу особливостей навчання латинської мови
в педагогічних університетах, зокрема, виділено компаративний метод
навчання як один із найбільш ефективних методів. Закцентовано увагу, що
засвоєння студентами латинської термінології є важливою умовою для
подальшого вивчення іноземних мов, а також формування лінгвістичної
компетенції.
The article is devoted to the analysis of the peculiarities of teaching the Latin language in pedagogical universities, in particular, the comparative teaching method is highlighted as one of the most effective methods. Students' assimilation of Latin terminology is an important condition for further study of foreign languages, as well as for the formation of their linguistic competence.
The article is devoted to the analysis of the peculiarities of teaching the Latin language in pedagogical universities, in particular, the comparative teaching method is highlighted as one of the most effective methods. Students' assimilation of Latin terminology is an important condition for further study of foreign languages, as well as for the formation of their linguistic competence.
Опис
Ключові слова
латинська мова, наукова термінологія, викладання, практичні завдання, особливості навчання, педагогічні університети, latin language, scientific terminology, teaching, practical tasks, study features, pedagogical universities
Бібліографічний опис
Таран З. Особливості викладання латинської мови у педагогічних університетах / З. Таран // Modern trends in foreign languages research and teaching : proceedings of the 2nd International scientific and practical online conference (Poltava, 18–19 May 2023). – Poltava : Astraya, 2023. – P. 187–192.