Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21255
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКаценко, Андрій Любославович-
dc.contributor.authorСвінцицька, Наталія Леонідівна-
dc.contributor.authorУстенко, Роман Леонідович-
dc.contributor.authorШерстюк, Олег Олексійович-
dc.contributor.authorБілаш, Валентина Павлівна-
dc.contributor.authorБіланов, Олег Сергійович-
dc.contributor.authorПілюгін, Андрій Валентинович-
dc.contributor.authorШеффер, Ф. А.-
dc.date.accessioned2023-06-20T12:01:06Z-
dc.date.available2023-06-20T12:01:06Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТеорія та практика управління освітніми проєктами у закладах освіти / А. Л. Каценко, Н. Л. Свінцицька, Р. Л. Устенко, О. О. Шерстюк, В. П. Білаш, О. С. Біланов, А. В. Пілюгін, Ф. А. Шеффер // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXX Каришинські читання, присвяченої розробкам моделей підготовки майбутнього вчителя до педагогічної діяльності в Новій українській школі (м. Полтава, 25–26 травня 2023 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2023. – С. 26–28.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21255-
dc.description.abstractВраховуючи новітні підходи у практиці проєктної діяльності, необхідно розглядати управління освітніми проєктами як розробку ідеальної моделі системи управління, де сконцентровані її пріоритетні напрями. На користь такого підходу свідчать переваги, що практично задекларували свої можливості: 1) мобільність реагування на зміни навколишнього середовища (досягнення у галузі інформаційних технологій, орієнтація на суб'єктсуб'єктні взаємодії в освітньому процесі, ідеологічні зміни в суспільстві як потреба перегляду змістовного компоненту навчання тощо); 2) концентрація зусиль професійно активних фахівців різних галузей наукового і практичного знання для одночасного «прориву» у пріоритетних напрямках; 3) підвищення рівня особистої відповідальності кожного члена тимчасового колективу за досягненні результати; 4) залучення та розподіл матеріально-технічних та фінансових ресурсів безпосередньо при реалізації окремого проєкту.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленкаuk_UA
dc.subjectпроєктuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.titleТеорія та практика управління освітніми проєктами у закладах освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc373.5.016:5+378.016:5](062) М 54uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра філософії і суспільних наук
Наукові праці. Кафедра анатомії людини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Teoriya_ta_praktyka_upravlinnya_osvitnimy_proektamy_u_zakladakh_osvity.pdf497,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.