Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21255
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Каценко, Андрій Любославович | - |
dc.contributor.author | Свінцицька, Наталія Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Устенко, Роман Леонідович | - |
dc.contributor.author | Шерстюк, Олег Олексійович | - |
dc.contributor.author | Білаш, Валентина Павлівна | - |
dc.contributor.author | Біланов, Олег Сергійович | - |
dc.contributor.author | Пілюгін, Андрій Валентинович | - |
dc.contributor.author | Шеффер, Ф. А. | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-20T12:01:06Z | - |
dc.date.available | 2023-06-20T12:01:06Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Теорія та практика управління освітніми проєктами у закладах освіти / А. Л. Каценко, Н. Л. Свінцицька, Р. Л. Устенко, О. О. Шерстюк, В. П. Білаш, О. С. Біланов, А. В. Пілюгін, Ф. А. Шеффер // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXX Каришинські читання, присвяченої розробкам моделей підготовки майбутнього вчителя до педагогічної діяльності в Новій українській школі (м. Полтава, 25–26 травня 2023 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2023. – С. 26–28. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21255 | - |
dc.description.abstract | Враховуючи новітні підходи у практиці проєктної діяльності, необхідно розглядати управління освітніми проєктами як розробку ідеальної моделі системи управління, де сконцентровані її пріоритетні напрями. На користь такого підходу свідчать переваги, що практично задекларували свої можливості: 1) мобільність реагування на зміни навколишнього середовища (досягнення у галузі інформаційних технологій, орієнтація на суб'єктсуб'єктні взаємодії в освітньому процесі, ідеологічні зміни в суспільстві як потреба перегляду змістовного компоненту навчання тощо); 2) концентрація зусиль професійно активних фахівців різних галузей наукового і практичного знання для одночасного «прориву» у пріоритетних напрямках; 3) підвищення рівня особистої відповідальності кожного члена тимчасового колективу за досягненні результати; 4) залучення та розподіл матеріально-технічних та фінансових ресурсів безпосередньо при реалізації окремого проєкту. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка | uk_UA |
dc.subject | проєкт | uk_UA |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk_UA |
dc.title | Теорія та практика управління освітніми проєктами у закладах освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 373.5.016:5+378.016:5](062) М 54 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра філософії і суспільних наук Наукові праці. Кафедра анатомії людини |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Teoriya_ta_praktyka_upravlinnya_osvitnimy_proektamy_u_zakladakh_osvity.pdf | 497,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.