Значення рефлексивноï дiяльностi здобувачiв вищоï освiти медичних вузiв в процесi профеciйноï пiдготовки
Ескіз недоступний
Дата
2023
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
ПНПУ iм. В. Г. Короленка
Анотація
Автори розкривають термiн «рефлексiя» у планi професiйноï рефлексiï студентiв-медикiв, рефлексивну модель навчання, аналiзують, формуванню яких якостей та компетентностей студентiв сприяє ïï формування.
Опис
Ключові слова
рефлексiя, професійна рефлексія, самопiзнання, самооцiнка, професійне самовизначення, професійна компетентність, типи професій, тип професії «людина-людина», комунікативна компетентнiсть, формування людських якостей, уміння, навички, самостійність, підприємливість, конкурентоспроможність, рефлексивна модель навчання, відповідальність, рефлексивнi навички, самоосвiта, пізнавальні потреби, аналіз та осмислення поведінки, навчання фiзiологiï
Бібліографічний опис
Жукова М. Ю. Значення рефлексивноï дiяльностi здобувачiв вищоï освiти медичних вузiв в процесi профеciйноï пiдготовки / М. Ю. Жукова, О. В. Ткаченко, В. М. Соколенко // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXX Каришинські читання), присвяченої розробкам моделей підготовки майбутнього вчителя до педагогічної діяльності в Новій українській школі (м. Полтава, 25–26 травня 2023 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2023. – С. 105–107.