Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21331
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Попова, Ірина Борисівна | - |
dc.contributor.author | Васильєва, Катерина Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Безега, Олена Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Ємченко, Яна Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-06T08:07:53Z | - |
dc.date.available | 2023-07-06T08:07:53Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Переваги дистанційного навчання серед здобувачів вищої медичної освіти в умовах сьогодення / І. Б. Попова, К. В. Васильєва, О. І. Безега, Я. О. Ємченко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24–25 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 194–196. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-617-7915-81-1 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21331 | - |
dc.description.abstract | Дистанційна форма навчання (ДН) в наш час залишається одним з гострих полемічних питань у вищий медичній освіті. В умовах пандемії, а тим більше військових дій на території нашої країни змушують викладачів та студентів вдосконалювати сучасні смарт - технології у тому числі у володінні практичними навичками. Логічно, що прихильників дистанційного навчання дедалі стає все більше. На протязі попереднього навчального року спостереження мотиваційно - когнітивної і технологічної готовності до дистанційного навчання показали, що більшість студентів позитивно мотивовані до дистанційного навчання і складали 82% від загальної кількості студентів і під час навчання використовують мобільні технології, мобільні ресурси, сайти, тощо. | uk_UA |
dc.description.abstract | Distance learning (DL) nowadays remains one of the hot polemical issues in higher medical education. In the conditions of a pandemic, and even more so, military operations on the territory of our country force teachers and students to improve modern smart technologies, including in the possession of practical skills. It is logical that there are more and more supporters of distance learning. During the previous academic year, observation of motivational, cognitive and technological readiness for distance learning showed that the majority of students are positively motivated for distance learning and made up 82% of the total number of students and use mobile technologies, mobile resources, websites, etc. during their studies. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Полтавський державний медичний університет | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | смарт - технології | uk_UA |
dc.subject | інформаційні технології | uk_UA |
dc.subject | самостійна робота | uk_UA |
dc.subject | телекомуникативні технології | uk_UA |
dc.subject | Distance learning | uk_UA |
dc.subject | smart technologies | uk_UA |
dc.subject | information technologies | uk_UA |
dc.subject | telecommunication technologies | uk_UA |
dc.subject | independent work | uk_UA |
dc.title | Переваги дистанційного навчання серед здобувачів вищої медичної освіти в умовах сьогодення | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Popova_IB_Perevagi_distanciynogo_navchannya.pdf | 61,9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.