Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21341
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorHristea, M.-
dc.date.accessioned2023-07-06T13:40:41Z-
dc.date.available2023-07-06T13:40:41Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationHristea M. Grammatik - ubersetzungs - methode im fremdsprachenunterricht / Mihaela Hristea // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24–25 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 243–247.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7915-81-1-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21341-
dc.description.abstractDer Begriff “Methode“ ist aus dem griechisch-lateinischen Wort “methodos/methodus” abgeleitet und bedeutet etwa: “Zugang / Weg, der zu einem bestimmten Ziel führt” (Heuer 1979, 115). Unter diesem Begriff werden diejenigen Ansätze, Verfahren und wiederholbaren Handlungsmuster zusammengefasst, die geeignet sind, das unterrichtspraktische Handeln des Lehrers zu leiten, das sich auf den auswählend gliedernden und stufenden Umgang mit verschiedenen Arten von Lehrgegenständen in der sprachlichen Interaktion mit Schülern bezieht und das Ziel verfolgt, bestimmte Lerninhalte möglichst anwendungsbereit und dauerhaft zu vermitteln (Werlich 1986, 11).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.titleGrammatik - ubersetzungs - methode im fremdsprachenunterrichtuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc811.111uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hristea_M_Grammatik.pdf85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.