Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21347
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯкимчук, В. В.-
dc.date.accessioned2023-07-07T09:35:06Z-
dc.date.available2023-07-07T09:35:06Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЯкимчук В. В. Вербалізація персуазивних стратегій у сучасному англомовному публіцистичному дискурсі / В. В. Якимчук // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24–25 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 268–270.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7915-81-1-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21347-
dc.description.abstractСтаттю присвячено аналізу персуазивних комунікативних стратегій та засобів їх вербалізації у сучасному англомовному публіцистичному дискурсі, а саме на матеріалі текстів статей британського видавництва “The Guardian” розділу “Ukraine invasion”. Центральне місце в дослідженні займають стратегії виокремлені на основі традиційної риторики, де для персуазивного впливу на аудиторію застосовують етос, пафос та логос. Наведено основні контексти вживання стратегій з метою мотивації та переконування, які використовують автори статей для отримання бажаного впливу на читачів.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the analysis of persuasive communicative strategies and means of their verbalization in modern English publicistic discourse, namely on the material of the texts of the British state publishing house "The Guardian” in the "Ukraine invasion" section. The central place in the study is occupied by strategies identified on the basis of traditional rhetoric, where ethos, pathos and logos are used for persuasive influence on the audience. The main contexts of the use of strategies for the motivation and persuasion, which are chosen by the authors of the articles in order to obtain the desired effect on the readers, are illustrated.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectперсуазивні стратегіїuk_UA
dc.subjectпубліцистичний дискурсuk_UA
dc.subjectетосuk_UA
dc.subjectпафосuk_UA
dc.subjectлогосuk_UA
dc.subjectpersuasive strategiesuk_UA
dc.subjectpublicistic discourseuk_UA
dc.subjectethosuk_UA
dc.subjectpathosuk_UA
dc.subjectlogosuk_UA
dc.titleВербалізація персуазивних стратегій у сучасному англомовному публіцистичному дискурсіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc811.161.2’24:61uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yakimchuk_VV_Verbalizatsiya.pdf73,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.