Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21660
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГромова, Антоніна Макарівна-
dc.contributor.authorЛяховська, Тетяна Юріївна-
dc.contributor.authorОрлова, Юлія Андріївна-
dc.contributor.authorМітюніна, Ніна Іванівна-
dc.contributor.authorТалаш, Валентин Васильович-
dc.contributor.authorHromova, A. M.-
dc.contributor.authorLiakhovska, T. Yu.-
dc.contributor.authorOrlova, Yu. A.-
dc.contributor.authorMitiunina, N. I.-
dc.contributor.authorTalash, V. V.-
dc.date.accessioned2023-09-19T10:43:24Z-
dc.date.available2023-09-19T10:43:24Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВикористання симуляційних технологій навчання як запорука ефективної підготовки до об'єктивного структурованого клінічного іспиту / А. М. Громова, Т. Ю. Ляховська, Ю. А. Орлова, Н. І. Мітюніна, В. В.Талаш // Одеський медичний журнал. – 2023. – № 1 (182). – С. 75–78.uk_UA
dc.identifier.issn2226-2008-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/21660-
dc.description.abstractВступ. Вищі навчальні заклади повинні створити безпечне та надійне освітнє середовище для навчання клінічних умінь. Одним із засобів досягнення цього завдання є застосування симуляційних технологій. Мета дослідження. Запровадити в навчальний процес симуляційні технології та оцінити їх ефективність у підготовці до складання об’єктивного структурованого клінічного іспиту. Матеріал і методи дослідження. На базі кафедри створено симуляційний клас, обладнаний муляжами та фантомами. Співробітниками кафедри підготовлено дві станції: «акушерську» та «гінекологічну». Розроблено 28 алгоритмів виконання практичних навичок та чек-листи для оцінювання дій здобувачів вищої освіти. Проведено анонімне опитування 112 студентів за допомогою розробленої анкети. Результати та їх обговорення. Ураховуючи набутий досвід викладацької діяльності і великий клінічний досвід колективу кафедри, об’єднаними зусиллями співробітників розроблено алгоритми виконання практичних навичок на фантомах, муляжах, що дає змогу відпрацювати виконання певних дій, дає можливість повторного проведення маніпуляцій, скорочує час, необхідний для засвоєння навички у клінічному середовищі, мінімізує завдання шкоди здоров’ю пацієнта під час утручань. Висновки. Упровадження в освітній процес сучасних навчальних технологій у вигляді класів, центрів симуляційних технологій на базі ВНЗ та клінік дає змогу досягти максимального відпрацювання практичних навиків окремих діагностичних і лікувальних маніпуляцій. що сприятиме ефективній підготовці до ОСП(К)І.uk_UA
dc.description.abstractHigher education institutions should create a safe and secure educational environment for teaching clinical skills. To achieve this goal one of the ways is to use simulation technologies. The aim. Introduce simulation technologies into the educational process and evaluate their effectiveness in passing an objective structural research exam. Materials and methods. Simulation class was created on the basis of the department. It equipped with dummies and phantoms. The staff of the department prepared two stations: «obstetric» and «gynecological». 28 algorithms for the implementation of practical skills and checklists for assessing the actions of students of higher education have been developed. Results. The use of simulation processes has a positive impact on the organization of the educational process. At any time, you can simulate a complex or rare clinical case and repeat it as many times as necessary to acquire the necessary level of specialist competence. The acquired experience of teaching and the great clinical experience of the staff of the department made it possible to develop algorithms for performing practical skills on phantoms, mannequins. The described fact allows you to work out the performance of certain actions, makes it possible to repeat manipulations, reduces the time required to master the skill in a clinical environment and minimizes harm to the patient's health during clinical intervention. Conclusions. The introduction of modern teaching technologies into the educational process in the form of classes, centers of simulation technologies on the basis of universities and clinics will contribute to effective preparation for the OSCE.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherОдеський національний медичний університетuk_UA
dc.subjectсимуляційні технологіїuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectіспитuk_UA
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk_UA
dc.subjectsimulation technologiesuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectexamuk_UA
dc.subjectstudents of higher educationuk_UA
dc.titleВикористання симуляційних технологій навчання як запорука ефективної підготовки до об'єктивного структурованого клінічного іспитуuk_UA
dc.title.alternativeThe use of simulation learning technologies as a guarantee of effective preparation for objective structured clinical examuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doi10.32782/2226-2008-2023-1-16-
dc.subject.udc378.147:618uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра акушерства і гінекології № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hromova_AM_Vykorystannia_symuliatsiinykh.pdf274,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.