Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2166
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБєляєва, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorЛисанець, Юлія Валеріївна-
dc.date.accessioned2017-11-02T09:28:49Z-
dc.date.available2017-11-02T09:28:49Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБєляєва О. М. До питання щодо класифікації вправ у вітчизняній і зарубіжній лінгводидактиці (оглядова стаття) / О. М. Бєляєва, Ю. В. Лисанець // Аспекти дослідження іноземних мов і лінгводидактичні основи викладання : зб. наук. праць. − Полтава, 2017. − Вип. 17. − С. 6–15.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2166-
dc.description.abstractРозглянуто питання щодо встановлення гіперо-гіпонімічних відношень між термінами “система вправ”, “комплекс вправ”, “група вправ”. Проаналізовано і подано класифікації вправ, поширені у вітчизняній лінводидактиці. Автори торкаються теми щодо диференціації вправ і навчальних завдань. У підсумках зазначається, що окреслені питання потребують подальшого дослідження.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectлінгводидактикаuk_UA
dc.subjectкласифікація вправuk_UA
dc.subjectвимоги до вправuk_UA
dc.subjectдиференційні ознаки вправuk_UA
dc.subjectнавчальні завданняuk_UA
dc.titleДо питання щодо класифікації вправ у вітчизняній і зарубіжній лінгводидактиці (оглядова стаття)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
do_pytannia_schodo_klasyfikatsii.pdf369,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.