Вплив дистанційної форми навчання на психоемоційний стан здобувачів освіти
Ескіз недоступний
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Полтавський державний медичний університет
Анотація
Сучасна система освіти за останні два роки в умовах пандеміі та ведення бойовиї дій набула нових перетворень. На перше місце серед напрямів освіти виходить дистанційне навчання - сучасний формат
отримання знань, який має значний вплив на психо-емоційну систему студентів. Дистанційне навчання включає сукупність інформаційних технологій та різних методик викладання, які передбачають здобуття освіти без фізичної присутності здобувачів у навчальному закладі. Особливість такого напряму навчання пов’язана з більш активним використанням здобувачами вищої освіти комп’ютерних технологій та інтернет-ресурсів, що в свою чергу призводить до того, що студенти багато часу знаходяться за
комп’ютером, їх традиційне навчання змінилось на електронне. Тому акцентування уваги на психо-емоційному стані студентів в період дистанційного навчання дозволить визначити шляхи збереження та
профілактики їх психо-фізичного здоров’я, а саме розумової працездатності, розширення адаптаційних, емоційних та фізичних ресурсів організму в процесі навчання.
Опис
Ключові слова
сучасна система освіти, дистанційна форма навчання, здобувач освіти
Бібліографічний опис
Вплив дистанційної форми навчання на психоемоційний стан здобувачів освіти / Н. А. Улановська-Циба, Г. А. Єрошенко, Н. О. Передерій [та ін.] // Сучасні проблеми вивчення медико-екологічних аспектів здоров’я людини : матеріали наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 11–12 жовтня 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 99–101.