Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22866
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБоднар, Леся Анатоліївна-
dc.contributor.authorСкрипніков, Андрій Миколайович-
dc.contributor.authorЖивотовська, Лілія Валентинівна-
dc.contributor.authorБойко, Дмитро Іванович-
dc.contributor.authorВородюхіна, Алла Кирилівна-
dc.contributor.authorБоднар, Вадим Анатолійович-
dc.contributor.authorBodnar, L. A.-
dc.contributor.authorSkrypnikov, A. M.-
dc.contributor.authorZhyvotovska, L. V.-
dc.contributor.authorBoiko, D. I.-
dc.contributor.authorVorodyukhina, A. K.-
dc.contributor.authorBodnar, V. A.-
dc.date.accessioned2024-02-12T06:45:28Z-
dc.date.available2024-02-12T06:45:28Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationІнтерактивні технології навчання при підготовці здобувачів вищої медичної освіти / Л. A. Боднар, А. М. Скрипніков, Л. B. Животовська, Д. І. Бойко, А. К. Вородюхіна, В. А. Боднар // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VIII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 22–24 листопада 2023 р. – Полтава, 2024. – С. 29–33.uk_UA
dc.identifier.issnУДК:378.6:61:37.01-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22866-
dc.description.abstractПровідною ідеєю сучасного навчання є самовдосконалення та самореалізаіція здобувача освіти, що потребує створення комфортних умов навчання для комплексного розвитку особистості, виявлення й формування її творчого потенціалу. Інтерактивні технології навчання спрямовані на формування зацікавленості у здобувачів освіти, креативності, самостійності, відповідальності студентів, підвищують рівень знань з предмету, мотивацію та інтерес до навчання, допомагають усвідомити важливість навчання для своєї майбутньої професії та сприяють формуванню фахових компетентностей лікаря.uk_UA
dc.description.abstractSelf-improvement and self-realisation of the student is the leading idea of modern education and requires the creation of comfortable learning conditions for the comprehensive development of the individual, the identification and formation of his or her creative potential. Interactive learning technologies are aimed at developing students' interest, creativity, and independence, increasing the level of knowledge of the subject, motivation and interest in learning. Interactive technologies also help students to realise the importance of learning for their future profession and contribute to the formation ofprofessional competences of a doctor.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectінтерактивні методиuk_UA
dc.subjectмедична освітаuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectздобувачіuk_UA
dc.subjectinteractive methodsuk_UA
dc.subjectlearninguk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectmedical educationuk_UA
dc.titleІнтерактивні технології навчання при підготовці здобувачів вищої медичної освітиuk_UA
dc.title.alternativeInteractive learning technologies in the training of students of higher medical education-
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи
Наукові праці. Кафедра психіатрії, наркології та медичної психології
Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 3 з фтизіатрією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bodnar_LA_Interaktyvni_tekhnolohiyi_navchannya.pdf96,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.