Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22896
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавленко, Світлана Анатоліївна-
dc.contributor.authorПавленкова, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorСидорова, Алла Іванівна-
dc.contributor.authorТкаченко, Ірина Михайлівна-
dc.contributor.authorPavlenko, S. A.-
dc.contributor.authorPavlenkova, O. V.-
dc.contributor.authorSydorova, A. I.-
dc.contributor.authorTkachenko, I. M.-
dc.date.accessioned2024-02-13T14:33:07Z-
dc.date.available2024-02-13T14:33:07Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПедагогічна майстерність викладача вищої школи як мотиваційний фактор вивчення дисципліни / С. А. Павленко, О. В. Павленкова, А. І. Сидорова, І. М. Ткаченко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VIII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 22–24 листопада 2023 р. – Полтава, 2024. – С. 298–300.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-8231-43-9-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/22896-
dc.description.abstractСучасні підходи до розвитку педагогічної майстерності викладача вищої школи базуються на структурних компонентах педагогічної майстерності: педагогічна здібність, педагогічна компетентність, педагогічна техніка викладання дисципліни. Відношення педагога до своєї професії визначає його відношення до себе та відображає ставлення до здобувачів вищої освіти. Вміння донести інформацію до здобувача освіти базується на умінні викладача володіти аудиторією, знанні своєї дисципліни. Комунікативні навички викладача дозволяють вибудовувати повноцінний діалог зі здобувачем та мотивувати його до вивчення дисципліни.uk_UA
dc.description.abstractModern approaches to the development of the pedagogical skill of a higher school teacher are based on the structural components of pedagogical skill: pedagogical ability, pedagogical competence, pedagogical technique of teaching a discipline. A teacher's attitude to his profession determines his attitude to himself and reflects his attitude to higher education students. The ability to convey information to the learner is based on the ability of the teacher to control the audience, knowledge of his discipline. The teacher's communication skills allow you to build a full-fledged dialogue with the applicant and motivate him to study the discipline.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтава : "Астрая"uk_UA
dc.subjectпедагогічна майстерністьuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectвикладач вищої щколиuk_UA
dc.subjectздобувач освітиuk_UA
dc.subjectpedagogical skilluk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectteacher of a higher schooluk_UA
dc.subjectstudent of educationuk_UA
dc.titleПедагогічна майстерність викладача вищої школи як мотиваційний фактор вивчення дисципліниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи
Наукові праці. Кафедра пропедевтики терапевтичної стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pedagogichna_maisternist_vikladacha_vichoi_scholy_.pdf7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.