Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23039
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorZnamenska, I. V.-
dc.contributor.authorKostenko, V. G.-
dc.contributor.authorSolohor, I. M.-
dc.contributor.authorЗнаменська, Іванна Владиславівна-
dc.contributor.authorКостенко, Вікторія Геннадіївна-
dc.contributor.authorСологор, Ірина Миколаївна-
dc.date.accessioned2024-02-26T08:21:40Z-
dc.date.available2024-02-26T08:21:40Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationZnamenska I. V. Role of technical presentations in facilitating the acquisition of medical terminology and development of professional medical skills for medical students learning English as a foreign language / I. V. Znamenska, V. G. Kostenko, I. M. Solohor // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VIII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 22–24 листопада 2023 р. – Полтава, 2024. – С. 137–141.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.016-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23039-
dc.description.abstractУ статті досліджується ефективність технічних презентацій як навчального інструменту для покращення навчального процесу студентів-медиків, які вивчають англійську мову як іноземну. Завдяки використанню наочних посібників, інтерактивних вправ та контекстно-орієнтованих методів навчання технічні презентації слугують платформою для студентів, що дозволяє їм працювати з медичною термінологією та розвивати важливі професійні навички. Крім того, у статті підкреслюються переваги симуляції сценаріїв пацієнтів, інтеграції технологій та крос-культурної компетентності для покращення навчального процесу.uk_UA
dc.description.abstractThe present article investigates the efficacy of technical presentations as an instructional tool to enhance the learning experience of medical students who are learning English as a foreign language. By utilizing visual aids, interactive activities, and context-based learning methods, technical presentations serve as a platform for students to engage with medical terminology and develop crucial professional skills. Furthermore, the article emphasizes the advantages of simulated patient scenarios, technology integration, and cross-cultural competence in enhancing the learning experience.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectтехнічні презентаціїuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectінтерактивні вправиuk_UA
dc.subjectмедична термінологіяuk_UA
dc.subjecttechnical presentationsuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjectinteractive exercisesuk_UA
dc.subjectmedical terminologyuk_UA
dc.titleRole of technical presentations in facilitating the acquisition of medical terminology and development of professional medical skills for medical students learning English as a foreign languageuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи
Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
role_of_technical_presentations_in_facilitating_the_acquisition_of_medical_terminology.pdf295,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.