Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23039
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Znamenska, I. V. | - |
dc.contributor.author | Kostenko, V. G. | - |
dc.contributor.author | Solohor, I. M. | - |
dc.contributor.author | Знаменська, Іванна Владиславівна | - |
dc.contributor.author | Костенко, Вікторія Геннадіївна | - |
dc.contributor.author | Сологор, Ірина Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-26T08:21:40Z | - |
dc.date.available | 2024-02-26T08:21:40Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Znamenska I. V. Role of technical presentations in facilitating the acquisition of medical terminology and development of professional medical skills for medical students learning English as a foreign language / I. V. Znamenska, V. G. Kostenko, I. M. Solohor // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VIII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 22–24 листопада 2023 р. – Полтава, 2024. – С. 137–141. | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 378.016 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23039 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджується ефективність технічних презентацій як навчального інструменту для покращення навчального процесу студентів-медиків, які вивчають англійську мову як іноземну. Завдяки використанню наочних посібників, інтерактивних вправ та контекстно-орієнтованих методів навчання технічні презентації слугують платформою для студентів, що дозволяє їм працювати з медичною термінологією та розвивати важливі професійні навички. Крім того, у статті підкреслюються переваги симуляції сценаріїв пацієнтів, інтеграції технологій та крос-культурної компетентності для покращення навчального процесу. | uk_UA |
dc.description.abstract | The present article investigates the efficacy of technical presentations as an instructional tool to enhance the learning experience of medical students who are learning English as a foreign language. By utilizing visual aids, interactive activities, and context-based learning methods, technical presentations serve as a platform for students to engage with medical terminology and develop crucial professional skills. Furthermore, the article emphasizes the advantages of simulated patient scenarios, technology integration, and cross-cultural competence in enhancing the learning experience. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Полтавський державний медичний університет | uk_UA |
dc.subject | технічні презентації | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | інтерактивні вправи | uk_UA |
dc.subject | медична термінологія | uk_UA |
dc.subject | technical presentations | uk_UA |
dc.subject | educational process | uk_UA |
dc.subject | interactive exercises | uk_UA |
dc.subject | medical terminology | uk_UA |
dc.title | Role of technical presentations in facilitating the acquisition of medical terminology and development of professional medical skills for medical students learning English as a foreign language | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
role_of_technical_presentations_in_facilitating_the_acquisition_of_medical_terminology.pdf | 295,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.