Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23046
Назва: | Enhancing oral proficiency in the course of English for special purposes (Dentistry) |
Автори: | Kostenko, V. H. Znamenska, I. V. Solohor, I. M. Trusova, L. V. Костенко, Вікторія Геннадіївна Знаменська, Іванна Владиславівна Сологор, Ірина Миколаївна Трусова, Людмила Василівна |
Дата публікації: | 2024 |
Видавець: | Полтавський державний медичний університет |
Бібліографічний опис: | Enhancing oral proficiency in the course of English for special purposes (Dentistry) / V. H. Kostenko, I. V. Znamenska, I. M. Solohor, L. V. Trusova // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VIII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 22–24 листопада 2023 р. – Полтава, 2024. – С. 198–201. |
Короткий огляд (реферат): | Effective communication is indispensable in the field of dentistry, not only within the
academic realm but also in the international relationships between dental professionals and
their patients. Academic communication hones skills required for research sharing, overseas
internships, exchange programs, and international conferences. Patient-dentist communication,
a critical aspect in clinical practice, encompasses both verbal and non-verbal techniques. This
article examines current approaches and nuances in developing speaking skills among dental
students. Teaching monologic and dialogic speaking in English necessitates adherence to
principles of accessibility, systematicity, and interdisciplinary connections. Various methods,
such as role-playing, brainstorming, and situational modelling, are employed, fostering practical
experiences and active engagement. Instructors play a pivotal role, emphasizing ethical
communication and providing guidance. The balance between fluency and accuracy is critical.
Teaching dental terminology simplifies technical vocabulary for patient understanding, trust-building, and effective healthcare interactions. Thus, developing speaking skills equips dental
students for professional interactions, research sharing, and collaboration in a diverse
healthcare landscape. Ефективна комунікація для лікарів-стоматологів надзвичайно важлива в академічній, професійні сферах та медичних установах при спілкуванні з пацієнтами. Академічна комунікація відточує навички, необхідні для обміну результатами досліджень, закордонних стажувань, програм обміну та міжнародних конференцій. У цій статті розглянуті сучасні аспекти та нюанси розвитку мовленнєвих навичок у студентів-стоматологів. Навчання монологічного та діалогічного мовлення англійською мовою потребує дотримання принципів доступності, систематичності та міждисциплінарних зв'язків. Використання різноманітних методів, як наприклад, бесіда, рольова гра, мозковий штурм, ситуативне моделювання, аналіз текстів діалогу, сприяє активізації мовленнєвої діяльності, забезпечує розвиток комунікативних умінь і навичок загалом. Таким чином, розвиток мовленнєвих навичок готує студентів-стоматологів до професійної взаємодії, обміну результатами досліджень та співпраці в конкурентному мінливому середовищі |
Ключові слова: | dentistry speaking skills English for Special Purposes communication dental terminology |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23046 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
enhancing_oral_proficiency_in_the_course_of_english.pdf | 199,02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.