Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23232
Назва: Практично орієнтований підхід до методики викладання теми "Автономні рефлекси, їх практичне використання в клініці" на кафедрі фізіології ПДМУ в сучасних умовах освітнього процесу ВНЗ
Інші назви: Practical approach in delivering theme "Аutonomic reflexes and their clinical application" at the department of physiology, Рoltаvа state medical university
Автори: Коковська, Оксана Валеріївна
Жукова, Марина Юріївна
Павленко, Ганна Петрівна
Весніна, Людмила Едуардівна
Юдіна, Ксенія Євгеніївна
Kokovska, O. V.
Zhukova, M. Yu.
Pavlenko, G. P.
Vesnina, L. E.
Yudina, K. E.
Дата публікації: 2024
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Практично орієнтований підхід до методики викладання теми "Автономні рефлекси, їх практичне використання в клініці" на кафедрі фізіології ПДМУ в сучасних умовах освітнього процесу ВНЗ / О. В. Коковська, М. Ю. Жукова, Г. П. Павленко, Л. Е. Весніна, К. Є. Юдіна // Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії. – 2024. – Т. 24, вип. 1 (85). – С. 182–185.
Короткий огляд (реферат): В системі вищої медичної освіти фізіологія є фундаментальною дисципліною та займає важливе місце в системі підготовки висококваліфікованих медичних фахівців. Тому науково-педагогічні працівники кафедри фізіології Полтавського державного медичного університету працюють над формуванням у здобувачів освіти здатності аналізувати і систематизувати отримані теоретичні та практичні знання, що сприяє професійному спрямуванню навчання та закладанню основ клінічного мислення у майбутніх фахівців. В статті розглянутий практично орієнтовний підхід до методики викладання теми "Автономні рефлекси, їх практичне використання в клініці" в сучасних умовах освітнього процесу для здобувачів освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти та першого (бакалаврського) рівня вищої освіти на ІІ курсі. Підкреслюється, що дана тема має важливе практичне значення в роботі майбутніх лікарів, а знання та практичні навички, засвоєні при її вивченні, надають можливість здобувачам освіти ІІ курсу використовувати знання про автономні рефлекси для впливу та регуляції діяльності деяких внутрішніх органів та для надання невідкладної медичної допомоги. Такий підхід до проведення практичного заняття в значному ступені мотивує студентів до вивчення даної теми та фізіології в цілому. В статті наведено принципи викладання даної теми від теоретичного її обговорення до виконання практичної роботи. Обгрунтовується значення вивчення здобувачами вищої медичної освіти предмету "Фізіологія" як однієї з фундаментальних наук, що забезпечує міждисциплінарну інтеграцію в процесі навчанні від теоретичних наук до практичних, а також допомагає в майбутньому з подальшим професійним самовизначенням та формуванням клінічного мислення, що є важливими для підвищення якості професійної підготовки майбутніх лікарів в сучасних умовах освітнього процесу
In the system of higher medical education, physiology is a fundamental discipline and occupies an important place in the system of training highly qualified medical specialists. In the system of higher medical education, physiology stands as a cornerstone discipline, holding a pivotal role in shaping the competencies of future medical professionals. The scientific and pedagogical staff at the Department of Physiology, Poltava State Medical University, is dedicated to nurturing students' capacity to analyze and synthesize both theoretical and practical knowledge, laying the groundwork for clinical acumen in future specialists. This article presents a hands-on approach to teaching the topic "Autonomic Reflexes and Their Clinical Applications" within the contemporary educational landscape, targeting second-year master's and first-year bachelor's students. Highlighting the practical significance of this topic in the future medical practice, it underscores how mastering autonomic reflexes equips students with the skills to influence internal organ activity and administer emergency medical care. Such an approach not only fosters student engagement with the subject matter but also cultivates a deeper appreciation for physiology as a whole. The article outlines the instructional principles, spanning from theoretical discourse to practical exercises, emphasizing the integral role of physiology in higher medical education. By advocating for the study of physiology as a foundational science, the article underscores its role in fostering interdisciplinary integration and shaping clinical reasoning an essential aspect of quality medical training in today's educational landscape.
Ключові слова: фізіологія
методика викладання
автономна нервова система
автономні рефлекси
автономні рефлекси
physiology
physiology
teaching method
autonomic nervous system
autonomic reflexes
modern medical education
ISSN: 2077-1096 (print)
2077-1126 (online)
DOI: 10.31718/2077-1096.24.1.182
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23232
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії, Том 24, вип. 1 (85)
Наукові праці. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Practical_ approach.pdf329,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.