Клінічний розбір пацієнтів як навчальний інструмент вивчення дисципліни «Внутрішня медицина»
Ескіз недоступний
Дата
2024-03-28
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Полтавський державний медичний університет
Анотація
Проведення клінічних розборів на кафедрі внутрішньої медицини №1 сприяє не лише засвоєнню нових
професійних знань, розвитку ключових навичок аналітичного мислення, етики і комунікації, а й розвитку вмінь роботи в команді, спільного аналізу клінічних випадків і прийняття обґрунтованих рішень.
Conducting clinical case discussions at the Department of Internal Medicine №1 not only facilitates the acquisition of new professional knowledge but also develops key skills in analytical thinking, ethics, and communication. Furthermore, it fosters teamwork abilities, enabling collaborative analysis of clinical cases and making well-founded decisions.
Conducting clinical case discussions at the Department of Internal Medicine №1 not only facilitates the acquisition of new professional knowledge but also develops key skills in analytical thinking, ethics, and communication. Furthermore, it fosters teamwork abilities, enabling collaborative analysis of clinical cases and making well-founded decisions.
Опис
Ключові слова
клінічні розбори, групова навчальна діяльність, внутрішня медицина, clinical case discussions, group learning activities, internal medicine
Бібліографічний опис
Клінічний розбір пацієнтів як навчальний інструмент вивчення дисципліни «Внутрішня медицина» / Н. Г. Третяк, О. А. Шапошник, Т. І. Шевченко [та ін.] // Науково-методичні аспекти підвищення якості підготовки фахівців у медичних закладах вищої освіти : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 28 березня 2024 р. – Полтава, 2024. – С. 257–259.