Проблемно-орієнтоване навчання у вищій медичній школі: аналітичний огляд літератури

Анотація

Різноманітні питання, пов’язані із щонайширшим упровадженням проблемно-орієнтованого навчання (ПОН) у вищу освіту, медичну зокрема, незмінно залишаються у фокусі уваги вітчизняних і закордонних науковців. Насамперед це пов’язано з тим, що сучасне суспільство потребує випускників, здатних ефективно розв’язувати проблеми у своїх професійних сферах .

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Проблемно-орієнтоване навчання у вищій медичній школі: аналітичний огляд літератури : матеріали ІІ Міжнар. морфологічного симпозіуму «Новітні досягнення клінічної анатомії і оперативної хірургії в розвитку сучасної медицини і стоматології», м. Полтава, 22–23 червня 2023 р. / О. М. Бєляєва, Ю. В. Лисанець, Л. Б. Сліпченко [та ін.] // Вісник проблем біології і медицини. – 2023. – Вип. 2 (169), дод. – С. 31–32.