Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23541
Назва: Організація педагогічної взаємодії викладача та студента як фактор підвищення ефективності освітнього процесу
Автори: Соколенко, Валентина Миколаївна
Шарлай, Наталія Миколаївна
Весніна, Людмила Едуардівна
Дата публікації: 2024
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Соколенко В. М. Організація педагогічної взаємодії викладача та студента як фактор підвищення ефективності освітнього процесу / В. М. Соколенко, Н. М. Шарлай, Л. Е. Весніна // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Морфогенез та регенерація» (ІV Жутаєвські читання), м. Полтава, 18-19 квітня 2024 р. – Полтава, 2024. – С. 293–299.
Короткий огляд (реферат): Успіх освітніх процесів, зокрема у вищій школі, значною мірою залежить від розвитку суб’єктно-суб’єктних відносин між викладачами і студентами у навчальному процесі, їхньої міжособистісної взаємодії на засадах діалогу та співпраці. При цьому, кардинальна зміна зумовлена вимогами часу, новою освітньою парадигмою.
The success of educational processes, in particular higher education, largely depends on the development of subject-subject relations between teachers and students in the educational process, their interpersonal interaction on the basis of dialogue and cooperation. The radical change is due to the requirements of the time, the new educational paradigm.
Ключові слова: особистість
здобувач освіти
розвиток
цінності
освіта
personality
student
development
values
education
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/23541
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Orhanizatsiya_ pedahohichnoyi_ vzayemodiyi.pdf1,48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.