Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2412
Назва: | Педагогічне регулювання навчального процесу як засіб підвищення мотивації вивчення мови і загальноосвітніх дисциплін іноземними студентами |
Автори: | Богиня, Лариса Вікторівна Колєчкіна, Інна Вікторівна |
Дата публікації: | 2016 |
Видавець: | Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія» |
Бібліографічний опис: | Богиня Л. В. Педагогічне регулювання навчального процесу як засіб підвищення мотивації вивчення мови і загальноосвітніх дисциплін іноземними студентами / Л. В. Богиня, І. В. Колєчкіна // Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, Полтава, 24 березня 2016 р. — Полтава, 2016. — С. 29–30. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються питання створення педагогічних умов підготовки іноземних студентів (слухачів підготовчого факультету) до вивчення мови і загальноосвітніх дисциплін як підґрунтя реалізації професійно-орієнтованих технологій із метою підвищення мотиваційного компоненту навчання. |
Ключові слова: | педагогічні умови мотивація педагогічні технології професійно-орієнтовані технології |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2412 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Навчально-науковий центр з підготовки іноземних громадян Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pedagogichne.pdf | 827,64 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.