Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2439
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетрушанко, Тетяна Олексіївна-
dc.contributor.authorІленко, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorПетрушанко, Татьяна Алексеевна-
dc.contributor.authorИленко, Наталия Николаевна-
dc.contributor.authorPetrushanko, T. O.-
dc.contributor.authorIlenko, N. M.-
dc.date.accessioned2017-11-07T12:01:42Z-
dc.date.available2017-11-07T12:01:42Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПетрушанко Т. О. Предметна олімпіада як одна з форм самостійної роботи студентів на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ «УМСА» / Т. О. Петрушанко, Н. М. Іленко // Український стоматологічний альманах ‒ 2017. ‒ № 3. ‒ С. 46‒48.uk_UA
dc.identifier.issn2409-0255 (Print)-
dc.identifier.issn2410-1427 (Online)-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2439-
dc.description.abstractСамостійна робота є одним із найважливіших компонентів освітнього процесу, що передбачає інтеграцію різних видів індивідуальної та колективної навчальної діяльності, яка здійснюється як під час аудиторних, так і під час позааудиторних занять. У контексті сучасної системи навчання самостійна робота домінує серед інших видів навчальної діяльності студентів після практичної підготовки студентів та дозволяє розглядати здобуті знання як об’єкт власної діяльності студента. На кафедрі терапевтичної стоматології однією з форм ініціативної самостійної роботи студентів є предметна олімпіада. Олімпіада зі стоматології сприяє розширенню медичного кругозору, розвитку ерудиції, нетрадиційності мислення, пробудженню інтересу до наукової діяльності. Стаття присвячена питанням організації та проведення предметної олімпіади на кафедрі терапевтичної стоматології зі студентами 4 і 5 курсу стоматологічного факультету. Проаналізовано переваги і недоліки цього виду навчальної діяльності в підготовці конкурентоспроможних фахівців, у переході від початкового до вищого рівнів самостійності освоєння майбутньої професії; Самостоятельная работа является одним из важнейших компонентов образовательного процесса, предусматривает интеграцию различных видов индивидуальной и коллективной учебной деятельности, осуществляемой как на аудиторных, так на внеаудиторных занятиях. В контексте современной системы обучения самостоятельная работа доминирует среди других видов учебной деятельности студентов после практической подготовки студентов и позволяет рассматривать приобретенные знания как объект собственной активности студента. На кафедре терапевтической стоматологии одной из форм инициированной самостоятельной работы студентов является предметная олимпиада. Олимпиада по стоматологии позволяет расширить медицинский кругозор, проявить эрудицию, нетрадиционность мышления, пробудить интерес к научной деятельности. Статья посвящена вопросам организации и проведения предметной олимпиады на кафедре терапевтической стоматологии со студентами стоматологического факультета. Проанализированы преимущества и недостатки этого вида учебной деятельности в подготовке конкурентоспособных специалистов, в переходе от начального до высшего уровней самостоятельности освоения будущей профессии; Higher State Educational Establishment of Ukraine “Ukrainian Medical Stomatological Academy”, Poltava Summary Self-work is one of the most important components of the educational process which provides the integration of various types of individual and collective study activities during classroom and extracurricular activities. In the context of the modern education system, self-work dominates among other types of student`s education after practical training of students and allows to consider the accumulation of knowledge as an object of the student's own activity. At the Department of Therapeutic Dentistry one of the forms of initiated independent work of students is a subject Olympiad. Dental Olympiad gives opportunity to expand the medical horizon, to show erudition, non-traditional thinking, to arouse interest in scientific activity. The article is devoted to the organization and holding of the subject Olympiad in the Department of Therapeutic Dentistry with students of the dental faculty. The advantages and disadvantages of this type of educational activity in the preparation of competitive specialists were analysed in the transition from the initial to the higher levels of independence of mastering the future profession.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;616.314 – 08 :378.14-
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectолімпіадаuk_UA
dc.subjectтерапевтична стоматологіяuk_UA
dc.subjectстудентыuk_UA
dc.subjectсамостоятельная работаuk_UA
dc.subjectолимпиадаuk_UA
dc.subjectтерапевтическая стоматологияuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectself-workuk_UA
dc.subjectOlympiaduk_UA
dc.subjecttherapeutic dentistryuk_UA
dc.titleПредметна олімпіада як одна з форм самостійної роботи студентів на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ «УМСА»uk_UA
dc.title.alternativeПредметная олимпиада как одна из форм самостоятельной работы студентов на кафедре терапевтической стоматологии ВГУЗ Украины «УМСА»uk_UA
dc.title.alternativeSubject olympiads as one the forms of students’ self-study at the department of therapeutic dentistry of hsee of Ukraine "UMSA"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології
Український стоматологічний альманах, 2017, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Subject_olympiads_as_one_the_forms.pdf181,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.