Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2528
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБєляєва, Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-11-08T09:20:52Z-
dc.date.available2017-11-08T09:20:52Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationБєляєва О. М. Аналіз дидактичних термінів, пов’язаних з професійно орієнтованим навчанням латинської мови / О. М. Бєляєва // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. — Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна : [зб. наук. праць / головн. ред. Чистякова А.]. – 2008. – Вип. 12. – С. 59–65.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2528-
dc.description.abstractКонкретизовано зміст дидактичних понять “підхід”, “принцип”, “метод” у контексті професійно орієнтованого навчання латинської мови. Обґрунтовано необхідність використання цілісного підходу до навчання латинської LSP медицини, проаналізовано методи навчання латинської мови; Конкретизируется содержание дидактических понятий “подход”, “принцип”, “метод” в контексте профессионально ориентированного обучения латинскому языку. Обосновывается необходимость внедрения целостного подхода к обучению латинскому подъязыку медицины, анализируются методы обучения латинскому языку; Maintenance of didactics concepts “approach”, “principle”, “method” in the context of the professionally oriented studies of Latin is specified. Necessity of the use of the integral approach near the studies of Latin LSP of medicine is grounded, the methods of studies of Latin are analysed.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХарьківський національний університет імені В.Н. Каразінаuk_UA
dc.subjectпрофесійно орієнтоване навчанняuk_UA
dc.subjectлатинська LSP медициниuk_UA
dc.subjectдидактичний підхідuk_UA
dc.subjectпринцип навчанняuk_UA
dc.subjectнавчальний методuk_UA
dc.subjectпрофессионально ориентированное обучениеuk_UA
dc.subjectлатинский подъязык медициныuk_UA
dc.subjectдидактический подходuk_UA
dc.subjectпринцип обученияuk_UA
dc.subjectметод обученияuk_UA
dc.subjectprofessionally oriented studiesuk_UA
dc.subjectLatin Language for Special Purposes of medicineuk_UA
dc.subjectdidactics approachuk_UA
dc.subjectprinciple of studiesuk_UA
dc.subjectmethod of studiesuk_UA
dc.titleАналіз дидактичних термінів, пов’язаних з професійно орієнтованим навчанням латинської мовиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Analiz_dydaktychnykh_terminiv.pdf262,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.