Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2539
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБєляєва, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorБеляева, Елена Николаевна-
dc.contributor.authorBieliaieva, O. M.-
dc.date.accessioned2017-11-08T09:49:40Z-
dc.date.available2017-11-08T09:49:40Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationБєляєва О. М. Ефективні мнемонічні прийоми навчання іншомовної лексики / О. М. Бєляєва // Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. – Львів : ЛДУ БЖД. – № 6. – Ч. 2. – 2012. – С. 17–23.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 81’232=37.015.3-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2539-
dc.description.abstractУ статті розглянуто психологічні прийоми, які забезпечують збереження, кодування й відтворення інформації з пам’яті. Зроблено екскурс в історію топологічної мнемоніки. Розкрито сутність таких мнемонічних прийомів, як “loci”, “слова-вішалки”, “ключові слова”. Продемонстровано, що формування образних асоціацій у процесі запам’ятовування не лише забезпечує його ефективність, але й сприяє організації та систематизації інформації в ментальному лексиконі шляхом створення й опосередкування зв’язків між елементами, які підлягають відтворенню; В статье рассмотрены психологические приёмы, обеспечивающие хранение, кодирование и воспроизведение информации из памяти. Сделан экскурс в историю топологической мнемоники. Раскрыта сущность таких мнемонических приёмов, как “loci”, “слова-вешалки” и “ключевые слова”. Продемонстрировано, что формирование образных ассоциаций в процессе запоминания не только обуславливает его эффективность, но и способствует организации и систематизации информации в ментальном лексиконе, создавая и опосредуя связи между элементами, подлежащими запоминанию; In the article the psychological techniques providing storage, coding and reproduction of information from memory are considered. Digression to history of topological mnemonic is made. The essence of such visual mnemonic receptions, as “loci”, "words-hangers" and “key words” is opened. It is shown that formation of figurative associations in the course of memorizing not only causes its efficiency, but also promotes the organisation and ordering of information in a mental lexicon, creating and mediating communications between the elements to be memorized.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛьвівський державний університет безпеки життєдіяльностіuk_UA
dc.subjectіншомовна лексикаuk_UA
dc.subjectпроцеси пам’ятіuk_UA
dc.subjectмнемотехнікаuk_UA
dc.subjectмнемонічні прийомиuk_UA
dc.subjectобразні асоціаціїuk_UA
dc.subjectиноязычная лексикаuk_UA
dc.subjectпроцессы памятиuk_UA
dc.subjectмнемотехникаuk_UA
dc.subjectмнемонические приёмыuk_UA
dc.subjectобразные ассоциацииuk_UA
dc.subjectthe vocabulary belonging to another languageuk_UA
dc.subjectprocesses of memoryuk_UA
dc.subjectmnemonic methodsuk_UA
dc.subjectfigurative associationsuk_UA
dc.titleЕфективні мнемонічні прийоми навчання іншомовної лексикиuk_UA
dc.title.alternativeО некоторых мнемонических приёмах, обеспечивающих эффективность обучения иноязычной лексикиuk_UA
dc.title.alternativeAbout some mnemonic methods which promote the effectiveness of teaching the vocabulary belonging to another languageuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Efektyvni_mnemonichni_pryiomy.pdf259,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.