Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2575
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛобач, Наталія Вячеславівна-
dc.contributor.authorЛобач, Наталия Вячеславовна-
dc.contributor.authorLobach, N. V.-
dc.date.accessioned2017-11-08T13:52:49Z-
dc.date.available2017-11-08T13:52:49Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЛобач Н. В. Информационно-аналитическая компетентность будущих врачей как составляющая их профессиональной компетентности / Н. В. Лобач // Категория «социального» в современной педагогике и психологии : матер. науч.- практ. конф. с междунар. участ. – Ульяновск, 2014. − Ч. 2. − С. 272–279uk_UA
dc.identifier.otherУДК 621.39:378.14-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2575-
dc.description.abstractУ статті розглядаються різні підходи до визначення поняття інформаційно-аналітична діяльність. Визначено, що в складі професійної компетентності студентів вищих медичних навчальних закладів виділяють: навчально-пізнавальну, ІКТ-компетентність, інформаційно-аналітичну компетентність, особистісну, комунікативну, соціально-ціннісну компетентності. Дається визначення інформаційно-аналітичної компетентності студентів-медиків. У структурному плані інформаційно-аналітична компетентність майбутніх лікарів відображає цілісну єдність ціннісно-мотиваційного, когнітивного, діяльнісно-технологічного та рефлексивно-оцінного компонентів; В статье рассматриваются различные подходы к определению понятия информационно-аналитическая деятельность. Определено, что в составе профессиональной компетентности студентов высших медицинских учебных заведений выделяют: учебно-познавательную, ИКТ-компетентность, информационно-аналитическую, личностную, коммуникативную, социально-ценностную компетентности. Дается определение информационно-аналитической компетентности студентов-медиков. В структурном плане информационно-аналитическая компетентность будущих врачей отображает целостное единство ценностно-мотивационного, когнитивного, деятельностно-технологического и рефлексивно-оценочного компонентов; The article considers various approaches to the definition of the concept of information-analytical activity. It is determined that in the composition of professional competence of students of higher medical schools there are: teaching and cognitive, ICT-competence, information and analytical, personal, communicative, social-value competence. The definition of information and analytical competence of medical students is given. In the structural plan, the information and analytical competence of future doctor reflects the integral unity of the value-motivational, cognitive, activity-technological and reflexive-evaluative components.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТольяттинский государственный университет Научно-образовательный центр «Перспектива»uk_UA
dc.subjectаналітична діяльністьuk_UA
dc.subjectінформаційно-аналітична діяльністьuk_UA
dc.subjectкомпоненти інформаційно-аналітичної компетентностіuk_UA
dc.subjectаналитическая деятельностьuk_UA
dc.subjectинформационно-аналитическая деятельностьuk_UA
dc.subjectкомпоненты информационно-аналитической компетентностиuk_UA
dc.subjectanalytical activityuk_UA
dc.subjectinformation and analytical activityuk_UA
dc.subjectcomponents of information and analytical competenceuk_UA
dc.titleИнформационно-аналитическая компетентность будущих врачей как составляющая их профессиональной компетентностиuk_UA
dc.title.alternativeІнформаційно-аналітична компетентність майбутніх лікарів як складова їх професійної компетентностіuk_UA
dc.title.alternativeInformation and analytical competence of future doctors as a component of their professional competenceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
sostav.pdf210,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.