Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2602
Title: Креативне мислення як інноваційна технологія при впровадженні кредитно-модульної системи в удосконаленні сучасного процесу навчання
Other Titles: Креативное мышление как инновационная технология при внедрении кредитно-модульной системы в усовершенствовании современного процесса обучения
Creative thinking as an innovative technology for introduction of credit-modular system in improving modern process study.
Authors: Воробйов, Євген Олексійович
Воробьев, Евгений Алексеевич
Vorobjov, Ye. O.
Шевченко, Тетяна Іванівна
Шевченко, Татьяна Ивановна
Shevchenko, T. I
Кудря, Ірина Павлівна
Кудря, Ирина Павловна
Kudrya, I. P.
Третяк, Наталія Григорівна
Третяк, Наталья Григорьевна
Tretyak, N. G.
Issue Date: 20-May-2010
Publisher: Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського, «Укрмедкнига»
Citation: Воробйов Є. О. Креативне мислення як інноваційна технологія при впровадженні кредитно-модульної системи в удосконаленні сучасного процесу навчання / Є. О. Воробйов, Т. І. Шевченко, І. П. Кудря, Н. Г. Третяк // Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю «Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у ВМ(Ф)НЗ України: результати, проблеми та перспективи». – Тернопіль : ТДМУ, 2010. – С. 125–127.
Abstract: Болонський процес - це глибока освітня реформа, що передбачає зміну самого характеру навчального процесу у вузах, основним завданням якого є навчити людину мислити, навчатися, формувати міцну мотиваційну сферу, спрямовану на самоосвіту. Креативне мислення, як інноваційна технологія, сприяє наданню системі кредитних одиниць найважливішої ролі у вдосконаленні системи об’єктивної оцінки якості знань. Впровадження кредитно-модульної системи є визначальним чинником оптимізації системи навчання у вищих навчальних закладах ; Болонский процесс - это глубокая образовательная реформа, предусматривающая изменение самого характера учебного процесса в вузах, основной задачей которого является научить человека мыслить, учиться, формировать прочную мотивационную сферу, направленную на самообразование. Креативное мышление, как инновационная технология, способствует предоставлению системе кредитных единиц важнейшей роли в совершенствовании системы объективной оценки знаний. Внедрение кредитно-модульной системы-важный фактор оптимизации системы обучения в высших учебных заведениях ; Bologna process - a profound educational reform, which involves changing the very nature of the educational process in higher educational institutions, whose primary purpose is to teach man to think, learn, build strong motivatio scope, aiming at self-education. Creative thinking, as an innovative technology that helps provide the system of credit units essential role in improving the quality of objective knowledge. Introduction of credit-modular system is an important factor in optimizing the system of teaching in higher education.
Keywords: Болонський процес
Болонский процес
Bologna process
креативне мислення
креативное мышление
creative thinking
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2602
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kreat_mysl_yak_tehn5.pdf76,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.