Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2692
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖдан, Вячеслав Миколайович-
dc.contributor.authorБобирьов, Віктор Миколайович-
dc.contributor.authorБілаш, Сергій Михайлович-
dc.contributor.authorБєляєва, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorZhdan, V.-
dc.contributor.authorBobyriov, V. M.-
dc.contributor.authorBieliaieva, O. M.-
dc.contributor.authorBilash, S. M.-
dc.date.accessioned2017-11-10T09:16:00Z-
dc.date.available2017-11-10T09:16:00Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЖдан В. М. Результати зовнішнього і внутрішнього моніторингу якості вищої освіти у ВДНЗУ «Українська медична стоматологічна академія» за 2015 календарний рік / В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, С. М. Білаш, О. М. Бєляєва // Медична освіта. – 2016. – № 2. – С. 93–97.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 37.046.16 : 61 : 371.212.7-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2673-
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальному нині питанню моніторингу якості освіти. Проаналізовано результати зовнішнього і внутрішнього моніторингу якості вищої освіти у ВДНЗУ «Українська медична стоматологічна академія» за 2015 календарний рік. Показано, що внутрішній моніторинг у вигляді самоаналізу і самооцінювання ‒ це вимога часу та об’єктивна потреба інноваційного розвитку освітньої діяльності навчального закладу. У висновках зазначається, що внутрішній моніторинг дає змогу простежувати динаміку процесуального і результативного аспектів якості навчання, забезпечує умови для підвищення ефективності управління якістю освітнього процесу, підвищує відповідальність усіх суб’єктів (студентів, науково-педагогічних працівників, адміністрації, навчально-допоміжного персоналу), обумовлює внесення необхідних коректив у освітній процес, слугує міцним поштовхом для розвитку культури університетської автономії; The article is devoted to the issue of higher education monitoring which is quite relevant nowadays. The results of external and internal monitoring in the quality of higher education at HSEEU “Ukrainian Medical Stomatological Academy” in 2015 calendar year have been analyzed. It has been demonstrated that internal monitoring in the form of self-analysis and self-evaluation is the demand of time and objective requirement of innovation development. It has been concluded that internal monitoring enables to track the dynamics of processual and resultative aspects of education quality, promotes the enhancement of management quality, increases the responsibility of all subjects (students, academic staff, administrative authorities, assisting personnel), preconditions the introduction of necessary corrections into the learning and teaching processes, and serves as a strong impulse for the development of culture of university autonomy.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleРезультати зовнішнього і внутрішнього моніторингу якості вищої освіти у ВДНЗУ «Українська медична стоматологічна академія» за 2015 календарний рікuk_UA
dc.title.alternativeResults of external and internal monitoring in the quality of higher education at hseeu “Ukrainian medical stomatological academy” in 2015 calendar yearuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rezultaty_zovnishnoho_i_vnutrishnoho.pdf269,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.