Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2716
Назва: | Роль тестового контролю в оцінюванні рівня знань студентів за умови кредитно-модульної системи |
Інші назви: | Роль тестового контроля в оценивании уровня знаний студентов в условиях кредитно-модульной системы Role of “Test” control in the evaluation of level of knowledges of students on condition of the credit-module system (CMS) organization of educational process |
Автори: | Шепітько, Володимир Іванович Шепитько, Владимир Иванович Shepit’ko, V. Єрошенко, Галина Анатоліївна Ерошенко, Галина Анатольевна Yeroshenko, G. Стецук, Євген Валерійович Стецук, Евгений Валерьевич Stetsuk, Е. |
Дата публікації: | 2010 |
Видавець: | Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія» |
Бібліографічний опис: | Шепітько В. І. Роль тестового контролю в оцінюванні рівня знань студентів за умови кредитно-модульної системи / В. І. Шепітько, Г. А. Єрошенко, Є. В. Стецук // Світ медицини та біології. – 2010. – № 3. – С. 145–147. |
Короткий огляд (реферат): | Використання тестових завдань І-ІІ рівня складності в оцінюванні навчальної діяльності студентів за умови кредитно-модульної системи організації навчального процесу є не тільки оцінка інформації, якою володіє студент, але й уміння використовувати засвоєні знання, щоб студент дійшов висновку, зробив припущення або вибрав порядок дій для застосування своїх знань; Использование тестовых заданий І-ІІ уровня сложности в оценивании студентов в условии кредитно-модульной системы организации учебного процесса является не только информационной оценкой, которой владеет студент, но и умением использовать усвоенные знания, чтобы студент пришел к выводу, сделал предположение или выбрал порядок действий для применения своих знаний; Consequently, the purpose of the use of test tasks of I-II of levels of complication in the evaluation of educational activity of students on condition of the credit-module system of organization of educational process is not only an estimation of information which is owned by a student but also ability to utilize the mastered knowledge, that is important, that a student came to the conclusion, did supposition or chosen the order of actions for application of the knowledge. |
Ключові слова: | тестовий контроль кредитно-модульна система тестовый контроль кредитно-модульная система the test control credit-modular system |
ISSN: | 2079-8334 |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2716 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра біології Наукові праці. Кафедра гістології, цитології та ембріології |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.