Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2720
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкрипник, Ігор Миколайович-
dc.contributor.authorСкрыпник, Игорь Николаевич-
dc.contributor.authorSkrypnyk, I. M.-
dc.contributor.authorСорокіна, Світлана Іванівна-
dc.contributor.authorСорокина, Светлана Ивановна-
dc.contributor.authorSorokina, S. I.-
dc.contributor.authorШевченко, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorШевченко, Татьяна Ивановна-
dc.contributor.authorShevchenko, T. I.-
dc.contributor.authorКудря, Ірина Павлівна-
dc.contributor.authorКудря, Ирина Павловна-
dc.contributor.authorKudrya, I. P.-
dc.contributor.authorШапошник, Ольга Анатоліївна-
dc.contributor.authorШапошник, Ольга Анатольевна-
dc.contributor.authorShaposhnyk, O. A.-
dc.date.accessioned2017-11-13T08:40:48Z-
dc.date.available2017-11-13T08:40:48Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКейс-метод як приклад інтерактивного навчання студентів-медиків клінічним дисциплінам / І. М. Скрипник, С. І. Сорокіна, Т. І. Шевченко [та ін.] // Вища освіта України. – 2012. – Т. І, №1 (додаток 3). – Тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». – С. 372–377.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 616.1/.4:378.147-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2720-
dc.description.abstractФормування у студентів медичних спеціальностей клінічного мислення – головне завдання вищої медичної школи. Розвитку креативного клінічного мислення сприяє впровадження інтерактивних методів навчання, прикладом яких є кейс-технології ; Формирование у студентов медицинских специальностей клинического мышления – главная задача высшей медицинской школы. Развитие креативного клинического мышления способствует внедрению интерактивных методов обучения, примером которых являются кейс-технологии; The forming of clinical thinking in students is the main task of high medical establishment. The developing of creative clinical thinking is inseparably linked with interactive study methods, such as case-technologies.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherІнститут вищої освіти НАПН України Київський Міжнародний університет Інститут соціальної та політичної психології НАПН України Східно-Європейський Інститут психології Видавництво «Гнозис»uk_UA
dc.subjectклінічне мисленняuk_UA
dc.subjectклиническое мышлениеuk_UA
dc.subjectclinical thinkinguk_UA
dc.subjectінтерактивні методи навчанняuk_UA
dc.subjectинтерактивные методы обученияuk_UA
dc.subjectinteractive study methodsuk_UA
dc.titleКейс-метод як приклад інтерактивного навчання студентів-медиків клінічним дисциплінамuk_UA
dc.title.alternativeКейс-метод как пример интерактивного обучения студентов-медиков клиническим дисциплинамuk_UA
dc.title.alternativeCase-method as an example of medical students interactive study in clinicsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kejs_metod.pdf160,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.