Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2764
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПроніна, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorКоптев, Михайло Миколайович-
dc.contributor.authorДанильченко, Світлана Іванівна-
dc.contributor.authorБілич, Анатолій Миколайович-
dc.contributor.authorПронина, Елена Николаевна-
dc.contributor.authorКоптев, Михаил Николаевич-
dc.contributor.authorДанильченко, Светлана Ивановна-
dc.contributor.authorБилыч, Анатолий Николаевич-
dc.contributor.authorPronina, E. N.-
dc.contributor.authorKoptev, M. M.-
dc.contributor.authorDanilchenko, S. I.-
dc.contributor.authorBilych, A. M.-
dc.date.accessioned2017-11-14T06:50:22Z-
dc.date.available2017-11-14T06:50:22Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationОптимізація викладання топографічної анатомії та оперативної хірургії в умовах кредитно-модульної системи / О. М. Проніна, М. М. Коптев, С. І. Данильченко, А. М. Білич // Клінічна анатомія та оперативна хірургія . – 2015. – Т. 14, № 1. – С. 118–120.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 611.9+616-089]:378.14-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/2764-
dc.description.abstractРеформування вищої медичної освіти України передбачає впровадження у навчальний процес кредитно-модульної системи. Основним завданням при вивченні топографічної анатомії та оперативної хірургії є зміцнення знань і фундаментальних практичних навичок з топографічної анатомії та оперативної хірургії у кожного студента для формування якісних професійних вмінь. Оптимізація навчального процесу при вивченні нашої дисципліни можлива лише із застосуванням інноваційних форм навчання; Реформирование высшего медицинского образования Украины предусматривает внедрение в учебный процесс кредитно-модульной системы. Основной задачей при изучении топографической анатомии и оперативной хирургии является привитие крепких знаний и фундаментальных практических навыков по топографической анатомии и оперативной хирургии у каждого студента для формирования качественных профессиональных умений. Оптимизация учебного процесса при изучении нашего предмета возможна только при условии использования инновационных форм обучения; Reformation of the high medical education in Ukraine provides implementation of credit-module system into the educational process. The main problem of the study of topographic anatomy and operative surgery is to impart strong knowledge and fundamental skills in topographic anatomy and operative surgery to each student to form a highquality professional skills. Optimization of the educational process in learning our subject is possible only with the use of innovative forms of educationuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВищий державний навчальний заклад України "Українська медична стоматологічна академія"uk_UA
dc.subjectтопографічна анатоміяuk_UA
dc.subjectоперативна хірургіяuk_UA
dc.subjectінноваційні форми навчанняuk_UA
dc.subjectтопографическая анатомияuk_UA
dc.subjectоперативная хирургияuk_UA
dc.subjectинновационные формы обучения.uk_UA
dc.subjecttopographic anatomyuk_UA
dc.subjectoperative surgeryuk_UA
dc.subjectinnovative technologies of teachinguk_UA
dc.titleОптимізація викладання топографічної анатомії та оперативної хірургії в умовах кредитно-модульної системиuk_UA
dc.title.alternativeОптимизация преподавания топографической анатомии и оперативной хирургии в условиях кредитно-модульной системыuk_UA
dc.title.alternativeOptimization of teaching topographic anatomy and operative surgery in terms of credit-module systemuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра анатомії з клінічною анатомією та оперативною хірургією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
96703-204005-1-PB.pdf285,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.